gevegt
Well-known member
Graag gedaan! Mein Freund!Het is overigens el problema zit ik me nu te bedenken mmm...
Bedankt overigens alles is voor skapie dus, vriend!
Graag gedaan! Mein Freund!Het is overigens el problema zit ik me nu te bedenken mmm...
Bedankt overigens alles is voor skapie dus, vriend!
Misschien moet Hanina Reijn eens bij hem langs,die had van de week ook zo'n nep docu waarbij je je echt afvroeg of het parodie was of gespeeld.
Een jerrycan benzine moeten ze over Halina heen besprenkelen.....en dan je Marlboro peuk er naar toe schieten tussen duim en wijsvinger.
Een brief aan je ongeboren kind sturen en een therapeute die begrijpend zit te knikken, ik dacht oprecht dat het Arjen Ederveen was.
Ik hen het niet gezien, ik trek die halina rein echt niet.
Youp blijft altijd goed. Maar ik ben bang dat DENK een paar zetels gaat pakken volgend jaar.
Ik hoop op LPF (Winny de Jong) taferelen, een overspannen Silvana die in de 2e kamer loopt te schreeuwen dat ze tegen Zwarte Piet is maar dat niemand naar haar luistert.
Heerlijk DENK in oppositie tegen premier Wilders.
Premier....laat me niet lachen.
Staan bovenaan de peilingen. Bovendien elders binnen Europa doet extreem rechts het ook goed.
Youp blijft altijd goed. Maar ik ben bang dat DENK een paar zetels gaat pakken volgend jaar.