Tv-topic

JMD

Well-known member
Lat dat denken maar achterwege want dat weet ik wel zeker. Alle registers worden open getrokken en ik heb zelfs de indruk dat men begint met de programma's waar nog draagvlak voor is om daar de publiciteit mee te zoeken.
Zolang ik geen beeld heb van wat er qua snijden op managementniveau gebeurt vind ik het vooral krokodillentranen en werkt het bij mij alleen maar averechts.
Precies. Men snijdt in de publiekstrekkers, zet ook programma's als "Even tot hier" in voor de propaganda, maar laat de ongelooflijke hoeveelheid meuk die er is dat nog geen 50.000 kijkers trekt buiten schot.
Waarom zijn er tegenwoordig bv nog 3 'lineaire' zenders nodig als je toch schrapt in het aantal programma's? Waarom zijn er allerlei NPO Extra's? Waarom zijn er weet ik niet hoeveel radio-zenders online? Alsof 'de jeugd' (want daar hebben ze het altijd over) nog radio luistert. Die luisteren spotify en zoeken dan hun eigen smaak uit.

Dit is de lijst van week 48. 3 NPO-stations in de top 5, maar wel alledrie voor de wat 'oudere' luisteraar. Het station dat voor de jeugd zou moeten zijn (3FM) staat 13e, en Radio5 nog lager. En al die NPO extra zooi haalt nog niet eens 1% marktaandeel...

Bovenaan