Tv-topic

Batigoal

Well-known member
Sowieso wel een leuk seizoen met een leuke winnaar. Ik denk dat maar weinig mensen rekening hielden met Snollebollekes als winnaar.
 

Abubakari

Well-known member
Ik was vooral blij dat Tijl Neckand niet won wat een zelfingenomen dwaas is dat zeg.

Het gezicht van Emma Wortelboer toen Andries Tunru haar in de laatste seconde nog uit de finale hield was ook wel komisch.

Ik had ook verwacht dat 1 van die 2 zou winnen, maar wel komisch dat die Snollekebol won. Echt iedereen dacht waarom hebben ze die halve zool uitgenodigd, mooie revanche.
 

zwammy

Well-known member
Voor de mensen die Kaag deze week nog niet gezien hebben, vanavond is ze weer bij M te zien 🎉

Teamkaag!!
 

zwammy

Well-known member
Klopt, het moet ook een beetje rechtgetrokken worden want van de laatste 40 politieke gasten van M zijn er 28 van de linkse kant van de politiek. Als er 1 ding is wat we van de npo kunnen zeggen is dat ze objectief zijn.
 

zwammy

Well-known member
Er is iemand die dat bijhoudt? Wat een triest leven moet je dan hebben.

Tsja, ik ken hem niet maar het lijkt me hetzelfde niveau als naar 6e klassers te gaan kijken die om half 3 beginnen en om. Kwart over 2 de kantine komen uitgerold 😁
 

zwammy

Well-known member
Ik maak een grap jongen, chill wat en pak een appel. Ik had het over jou met je amateurwedstrijden in schubbekutteveen en over iemand die blijkbaar belangrijk vind om te tellen hoeveel politiekers op tv komen, moet ik 'm nog verder uitleggen of is ie prima zo?
 

Abubakari

Well-known member
Maar ik ga nooit naar zesde klassers, die hebben we niet eens. Ik ga vrijwel altijd naar VVG, Oranje Nassau, PKC'83, GRC, dat zijn allemaal eerste klassers die niet in Schubbekutteveen maar in Groningen spelen, een stad die groter is dan Breda.
Maar je wilt dus beweren dat mensen die bij de top van het echte amateurvoetbal kijken net zo gek zijn als de mensen die op tv de gasten van links en rechts bij een talkshow tellen? 😀


Ik heb overigens de indruk dat jij je hier een stuk drukker maakt dan ik, niet alleen nu maar ook in alle politieke topics, maar dat terzijde.
 
Bovenaan