Tv-topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja hij was weer fijn pffff

Ik ben allang niet meer ??n van de weinigen die het vindt, maar Beau kan zo fantastisch mooi tv maken. Hoe hij binnen enkele minuten super mooi contact heeft met al die kinderen. En hoe hij niet bang is om zijn emoties onder woorden te brengen. Indrukwekkende tv is het.
 

gevegt

Well-known member
Kan die Maarten niet gewoon in Friesland gaan wonen zodat dat 11 steden gewauwel alleen op de regionale tv komt?
 

zwammy

Well-known member
Ik ben allang niet meer ??n van de weinigen die het vindt, maar Beau kan zo fantastisch mooi tv maken. Hoe hij binnen enkele minuten super mooi contact heeft met al die kinderen. En hoe hij niet bang is om zijn emoties onder woorden te brengen. Indrukwekkende tv is het.

Ook vooral mooie onderwerpen. Inderdaad een goede presentator en volgens mij een heel mooi mens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook vooral mooie onderwerpen. Inderdaad een goede presentator en volgens mij een heel mooi mens.

Ik heb hem ??n keer ontmoet, toen hij kosteloos dagvoorzitter was op een symposium in het kader van het vijfjarig bestaan van onze opleiding. Hoe hij in die programma's is, zo is hij in het echt ook. Inderdaad een heel mooi mens.
 

Hankie

Well-known member
In het begin van zijn tv carri?re wat foute keuzes gemaakt, waardoor zijn kwaliteiten niet uit kwamen. Als persoon lijkt het mij inderdaad een mooi mens, ook hoe hij met zijn gezin omgaat.
 

gevegt

Well-known member
Lex Lokaal in Belt- Schutsloot. Die hadden eerder een prima touwtrekkers team. Daar hadden zelfs wij het wel eens moeilijk tegen.
 

gevegt

Well-known member
Als randstedelingen een keer het echte Nederland willen zien, kijk de afleveringen van Lex Lokaal een keer terug.
Of je komt een keer naar Dalfsen, dat kan natuurlijk ook.
 
Bovenaan