Tv-topic

gevegt

Well-known member
Frans gaat op kosten van de belastingbetaler naar China. Ik neem aan dat hij het geopolitieke geneuzel haarfijn gaat uitleggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi format. Iemand wiens favoriete Chinese gerecht Babi Pangang is kennis laten maken met de Sichuan keuken.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het was vandaag een waar schakelfestijn vanwege het uitbundige wintersportprogramma met een rijke schakering van uiteenlopende sporten.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik neem aan dat je na al die spanning nu lekker relaxed de schlagers zit mee te zingen.
Ik kan het ARD niet ontvangen maar ben fervent liefhebber van de aanstekelijke Teutoonse variant op chansons en andere levensliederen.

Ik zeg Drafi Deutscher.

Ik was tijdens mijn militaire dienstplicht in 1973/74 gelegerd in Zuid-West-Duitsland en in mijn overvloedige vrije tijd gelegenheidsdiscjockey in een schlagerdiscotheek.
 

gevegt

Well-known member
Ik kan het ARD niet ontvangen maar ben fervent liefhebber van de aanstekelijke Teutoonse variant op chansons en andere levensliederen.

Ik zeg Drafi Deutscher.

Ik was tijdens mijn militaire dienstplicht in 1973/74 gelegerd in Zuid-West-Duitsland en in mijn overvloedige vrije tijd gelegenheidsdiscjockey in een schlagerdiscotheek.
En dan noemt men hier mij een ouwe lul.:cab:
 
Bovenaan