Tv-topic

JFK

Well-known member
Dat reclamespotje van Eye love met die enge Ren? Froger, kan dat van de buis?
GEK word ik ervan!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die gekke Beau heeft me even een geweldig televisieprogramma gemaakt! Echt sprakeloos.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe heet dat programma ?

Beau Five Days Inside.

Hij verblijft in dit programma vijf dagen en nachten in verschillende zorginstellingen, zoals een TBS kliniek, een centrum voor meervoudig gehandicapten en een brandwondencentrum. Gisteren was hij in een hospice, waar hij vier mensen/gezinnen volgde op een hele integere, oprechte en emotionele manier. Heb net even wat twitter gelezen en zonder uitzondering is iedereen positief. Zeer mooie reclame voor de zorg en de medewerkers aldaar. Schitterend programma.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat vorige programma met die daklozen was ook echt heel goed.

Zeker. Via mijn werk heb ik zowel de straatcoach Rokus als een deelnemer van dat programma mogen leren kennen. En ook Beau heb ik ontmoet, toen hij dagvoorzitter was op een congres vanwege het vijfjarig bestaan van onze opleiding. Stuk voor stuk prachtige mensen.
 

gevegt

Well-known member
Zelf ben ik twee keer in de plaatselijke hospice geweest. Alle lof voor iedereen die daar een steentje bijdraagt, maar ik trek het niet.
 

Mario

Well-known member
Zelf ben ik twee keer in de plaatselijke hospice geweest. Alle lof voor iedereen die daar een steentje bijdraagt, maar ik trek het niet.

Ik heb het meegemaakt met mijn moeder, heel veel respect voor de mensen die daar elke dag werken.
 
Bovenaan