Troostfinale

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het lijkt ouderwets te donderen in de Franse selectie na een donderspeech van Dembele tijdens de rust in het duel tegen Spanje wat niet echt werd gewaardeerd door de rest.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het lijkt ouderwets te donderen in de Franse selectie na een donderspeech van Dembele tijdens de rust in het duel tegen Spanje wat niet echt werd gewaardeerd door de rest.
Het rommelt ook bij Engeland nu, geen van beiden hebben er zin in. Deze wedstrijd kan leuk zijn als er minstens één team is die zelden ver komt en voor wie het een bonus is zo'n wedstrijd te spelen, maar dit jaar geldt dit natuurlijk voor geen van beiden.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het rommelt ook bij Engeland nu, geen van beiden hebben er zin in. Deze wedstrijd kan leuk zijn als er minstens één team is die zelden ver komt en voor wie het een bonus is zo'n wedstrijd te spelen, maar dit jaar geldt dit natuurlijk voor geen van beiden.
Ja, dubbel. De spelers van Nederland hadden er in 98 spijt van dat ze 'm niet wonnen. In 2014 werden we wel derde

Maar deze wedstrijd is ook overbodig. Als je de finale heb gemist is de motivatie toch anders, en wil.je het liefst naar huis.

Het zullen idd wel 2 b teams worden verwacht ik.

Batigoal

Well-known member
Doet me denken aan Nederland-Brazilië inderdaad. Brazilië had er geen klap zin in, Oranje wat meer. Kan me een uitstekende Wijnaldum herinneren.

U.G.

Well-known member
Brazilië had er geen klap zin in,
Ja klopt, en geef ze maar eens ongelijk. Eerst als ploeg een beetje de grootste nationale trauma ondergaan die je maar kan bedenken, om dan met een smile op je gezicht weer voor hetzelfde thuispubliek te moeten optreden. Die was wel extreem ja.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Nederland speelde daarintegen een goed WK, beter als verwacht zelfs. Dus die waren in de winning mood.

U.G.

Well-known member
Maar ook Nederland wilde in de finale staan, en ze verloren uiteindelijk in de halve finale op strafschoppen dacht ik ?

Ja kijk, ik denk dat daar dan in de mindset van een topsporter het toernooi ook ophoudt. Dat zou althans moeten denk/vind ik. Gaandeweg zal een slimmerik vast nog aan z’n marktwaarde denken, maar het toernooi is op dat punt al over.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Mee eens hoor, van mij mag deze wedstrijd geschrapt worden. Op het EK bestaat deze wedstrijd gelukkig niet (meer)

• Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Sportief de grootste onzinwedstrijd die er bestaat. Op de OS heb je ze ook maar dan gaat het nog om een bronzen medaille. Maar daarbuiten, en aangezien er ook geen plekken te verdienen zijn, is het echt totale bullshit deze wedstrijd. Stel je voor dat ze op Wimbledon nog om plaats 3 en 4 gaan spelen, of de Champions League, of de NBA Finals. Echt geen enkele sporter en supporter op deze hele wereld zit hierop te wachten.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
De fa cup heeft dat ook nog een paar jaar gehad...

En Wimbledon heeft zelfs ooit nog een compleet troost toernooi gehad..

Bovenaan