[Transfers] Nederland

Unregistere

Well-known member
En Heracles Almelo haalt de bij Sparta nooit onomstreden spits Paul Gladon, die bij Dordt wel indruk maakte. Gokje dus.
 

Batigoal

Well-known member
Komen er in de toekomst dan weer allemaal toppers als Will Johnson en Robbie Rogers naar Heerenveen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Komen er in de toekomst dan weer allemaal toppers als Will Johnson en Robbie Rogers naar Heerenveen?

Vergeet Rob Friend niet.

Geen idee verder, hij is nog jong, wil graag en is voor de toekomst gehaald.

Will Johnson heeft trouwens best een aardige carriere tot nu toe en Rogers is ook niet slecht terecht gekomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Rob Friend was toch een nuttige pinchitter ala Veerman of Sibon? Alleen beetje dure optie om je pinchitter uit Canada op te halen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, Friend was wel een lange slungel, maar kon behoorlijk ballen. Deed het vooral goed in de top van de 2. BL lees ik net op Wiki.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Onze nieuwe aanwinst heeft ook nog een EU-paspoort, dus qua salaris zal het geen probleem zijn/worden. Benieuwd hoeveel mensen er een paspoort van Canada en Portugal hebben trouwens.
 

fr-keff

Active member
De naam Friend schiet bij alleen ter binnen bij de wedstrijd Feyenoord - Heerenveen van 2006, 4-3.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is rond? Wat een briljante carri?replanning. Tilburg ligt uiteraard veel minder afgelegen dan Groningen, maar verder doet hij het niet goed als hij nu voor Willem II gaat spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan aardig voetballen, maar in de spits hoor je ook te kunnen scoren.
 

Batigoal

Well-known member
Heel zonde wat mij betreft, maar Adnane Tighadouini vertrekt naar Baniyas in de Verenigde Arabische Emiraten. Die had ik graag in de subtop van Nederland gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als niemand je uit Breda komt ophalen, dan kan je beter een paar jaar in de zandbak gaan spelen om daarna weer in Breda terug te keren.
 
Bovenaan