Nee, het nieuwe stadion gaat het Ahmed Musa Stadion heten.Wat een krankzinnige bedragen ook. Het nieuwe stadion van VVV krijgt toch wel de Musa tribune?
Musa staat in de belangstelling van Leicester. Leicester heeft een bod van 21,7 miljoen neergelegd, CSKA wil 27 miljoen hebben. Laten we hopen dat het rond komt, dan kunnen we weer even vooruit.
Ik meen 20% over de meerverkoopwaarde.Hoeveel % krijgt VVV ?
Ik meen 20% over de meerverkoopwaarde.
Is die dan echt zo goed
Nee, maar Premier League.Is die dan echt zo goed
Ik meen 20% over de meerverkoopwaarde.
Ja, ik wist er even geen beter woord voor te bedenken.Wat is 'meerverkoopwaarde'? Het verschil tussen wat de club betaald heeft en ontvangt?
Leicester dat meer dan 20 miljoen betaalt voor Musa. Pfff...
Musa heeft anders aardige cijfers in Moskou. Zowel in de competitie als in de CL, tegen goede tegenstanders.
Ramires van de tribune van Chelsea naar China. 28 miljoen. De Premier League heeft concurrentie qua debiele transfersommen
Ze beginnen daar steeds nadrukkelijker met geld te smijten en spelers overal van weg te plukken. Ik zou mij er niet voor kunnen opladen als speler om met al zoveel miljoenen op de bank in de bloei van mijn leven naar een onbeduidende competitie in China te verhuizen, terwijl ik ook al miljoenen per jaar in Engeland pak.Als er ergens veel geld zit is het natuurlijk China wel.