[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Musa staat in de belangstelling van Leicester. Leicester heeft een bod van 21,7 miljoen neergelegd, CSKA wil 27 miljoen hebben. Laten we hopen dat het rond komt, dan kunnen we weer even vooruit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een krankzinnige bedragen ook. Het nieuwe stadion van VVV krijgt toch wel de Musa tribune?
 

Maasveld

Well-known member
Klopt, komt ook nog een opleidingsvergoeding bij natuurlijk. Hij heeft hier anderhalf jaar gespeeld, dus dat is ook nog een leuk zakcentje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Musa heeft anders aardige cijfers in Moskou. Zowel in de competitie als in de CL, tegen goede tegenstanders.
 

Joost

Well-known member
Musa heeft anders aardige cijfers in Moskou. Zowel in de competitie als in de CL, tegen goede tegenstanders.

Als je basisspeler bent in een team dat in de afgelopen 3 jaar 2 keer kampioen werd in Rusland ben je natuurlijk ook geen koekenbakker. Bij mij heeft hij in Nederland geen bijzondere indruk gemaakt maar dat heb ik dan toch fout gezien want zijn statistieken in Rusland zijn prima.

VVV verkocht 'm voor 5 miljoen. Als Leicester m nu voor 20 miljoen overneemt is het verschil 15 miljoen. Toch mooi 3 miljoen voor VVV.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ramires van de tribune van Chelsea naar China. 28 miljoen. De Premier League heeft concurrentie qua debiele transfersommen
 

Pascallovic

Well-known member
Als er ergens veel geld zit is het natuurlijk China wel.
Ze beginnen daar steeds nadrukkelijker met geld te smijten en spelers overal van weg te plukken. Ik zou mij er niet voor kunnen opladen als speler om met al zoveel miljoenen op de bank in de bloei van mijn leven naar een onbeduidende competitie in China te verhuizen, terwijl ik ook al miljoenen per jaar in Engeland pak.
 

Batigoal

Well-known member
Het geld zat er al, maar nu komen er grotere namen naar China.

Tiot? volgt waarschijnlijk ook nog. Afgelopen week Gervinho en Renato Augusto al voor veel geld.
 

Maasveld

Well-known member
Musa was/is vooral retesnel. Bij VVV kwam hij ook als 17-jarig broekie binnen. Dan kun je ook niet elke week een goede prestatie verwachten. Bij vlagen zag je ook wel dat hij talent had (bijvoorbeeld thuis tegen Ajax waarin hij 2 keer scoorde). Bij CSKA heeft hij zich vervolgens prima doorontwikkeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan