[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
Yan Diomandé van RB Leipzig gaat voor 130 miljoen naar Paris SG. Toch wel lekker zo'n breedteaankoop.

Batigoal

Well-known member
Morgan Rogers van Aston Villa voor 137 miljoen euro naar Chelsea. Goeie voetballer, maar ook deze vind ik best duur.

• Wow
Waarderingen: PES5

ALenstra

Well-known member
Elliott Anderson van Nottingham Forest naar Manchester City. Tekent voor 5 jaar en City betaalt ruim 135 miljoen euro.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Reijnders gaat van Manchester City naar de zandbak in Saoedi Arabië. Speel je in de sterkste competitie bij een topclub waar je ook goed verdiend, zeg je het topvoetbal op je 28ste vaarwel.

• Grrr
Waarderingen: PES5

Makanaky

Well-known member
Nog even en het is een topclub in de sterkste competitie waar je ook nog eens goed verdient. Geertruida gaat er ook al heen.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Topsalarissen. Een jaartje of twee en je bent binnen. Daarna kan je alsnog terug naar een Europese topcompetitie.
Alsof je niet binnen bent als je vier jaar in de Premier League speelt. Maar schijnbaar is de hebzucht zo groot dat heel veel geld niet genoeg is en dat het zoveel moet zijn dat je van gekkigheid niet meer weet wat je er mee moet.

Eef de Kip

Well-known member
Precies, heeft miljoenen binnen gehengeld bij Milan en verdient een godsvermogen in de PL, dat kan ook bij een andere club in de PL waar die naar toe had gekund maar goed, geld dus belangrijker dan de sportieve uitdaging en op niveau voetballen (en nee, ondanks dat een hoop mensen dat krampachtig beweren is het niveau daar armoeding, je maakt mij niet wijs dat het zoveel beter is dan de Nederlandse competitie).

Ik blijf me sowieso verbazen over voetballers die 20 miljoen vermogen hebben en perse 40 willen hebben maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
hij kan die 7 miljoen ook nog wel een jaar of 6 pakken, plus wat die al heeft gepakt.
Maar elke dag van de week een Ferrari in een andere kleur kan die nu tenminste gewoon doen.

zwammy

Well-known member
Wel heel je familie voor de komende 100 jaar in de zekerheid. Ik weet nog niet zozeer wat ik zou doen. Bogarde liep vroeger rondjes over het trainingsveld voor wat toen een geweldig salaris was, en dat is peanuts vergeleken met dit. En we moeten niet net doen of Reijnders nu echt een briljante voetballer is

ALenstra

Well-known member
Hij heeft vast een goede reden om dit te doen. Ook ondanks de dooddoener dat hij al geld zat zou hebben. Een aantal hier blijkt al te weten hoeveel geld hij heeft.

Bovenaan