[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
Everton heeft de gewenste spits binnen. Voor €28 miljoen komt Cenk Tosun over van Besiktas. Het is daarmee de op ??n na duurste Turk, na Arda Turan.
 

RickPSV

Active member
Blijft toch een beetje apart dat de top 3 in Nederland hem nooit over heeft willen nemen van Willem II of Groningen en dat men het bij het Nederlands elftal ook lange tijd niet zag zitten in hem.

Bij Celtic was hij desondanks echt wel een topper, alleen zo zie je maar hoe goed wij als Nederlander op die Schotse competitie letten
 

Eef de Kip

Well-known member
Misschien dat we even terug moeten naar de kwaliteit die v Dijk een jaar of 5 terug had. Toen was hij volgens mij net iets minder goed dan nu.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien dat we even terug moeten naar de kwaliteit die v Dijk een jaar of 5 terug had. Toen was hij volgens mij net iets minder goed dan nu.
Ajax koos voor Mike van der Hoorn en die keuze was 5 jaar geleden al dubieus gezien de slotfase van de Eredivisie en het jeugd EK.
 

JFK

Well-known member
Misschien dat we even terug moeten naar de kwaliteit die v Dijk een jaar of 5 terug had. Toen was hij volgens mij net iets minder goed dan nu.

En nu ishij ook niet zo goed. Ik vind hem echt zwaar overschat. Liverpool is echt helemaal de weg kwijt om zo'n idioot bedrag voor een 13 in een dozijn speler net te leggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En nu ishij ook niet zo goed. Ik vind hem echt zwaar overschat. Liverpool is echt helemaal de weg kwijt om zo'n idioot bedrag voor een 13 in een dozijn speler net te leggen.

Hoeveel wedstrijden hebben je hem de afgelopen 2,5 jaar zien spelen?
 

U.G.

Well-known member
Sporting heeft ene Marcus Wendel binnengehaald van Fluminense. Althans volgens bepaalde Portugeestalige media. Deze was eigenlijk al rond met PSG maar vanwege financial fairplay is dat weer afgeketst. En Sporting sloeg dus toe. Dit lijkt een absurd goeie zet te zijn....en daarom ben ik dus ook sceptisch. Op youtube lijkt die jongen op een kruising tussen Ronaldo en Messi.
 

RickPSV

Active member
Diego Forlan tekent bij Kitchee SC in Hong Kong, waar hij ploeggenoot wordt van voormalig NEC-speler Kriszti?n Vad?cz.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wesley Sneijder gaat de zandbak in om dollars te scoren.
Hij gaat naar Al-Gharaffa Sports Club uit Qatar in de hoop daar wel veel/alles te kunnen spelen.
 
Bovenaan