Het is definitief: Virgil van Dijk naar Liverpool per 1 januari.
http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/285500-liverpool-agree-deal-to-sign-virgil-van-dijk
Blijft toch een beetje apart dat de top 3 in Nederland hem nooit over heeft willen nemen van Willem II of Groningen en dat men het bij het Nederlands elftal ook lange tijd niet zag zitten in hem.
Ajax koos voor Mike van der Hoorn en die keuze was 5 jaar geleden al dubieus gezien de slotfase van de Eredivisie en het jeugd EK.Misschien dat we even terug moeten naar de kwaliteit die v Dijk een jaar of 5 terug had. Toen was hij volgens mij net iets minder goed dan nu.
Bij Celtic was hij desondanks echt wel een topper, alleen zo zie je maar hoe goed wij als Nederlander op die Schotse competitie letten
Misschien dat we even terug moeten naar de kwaliteit die v Dijk een jaar of 5 terug had. Toen was hij volgens mij net iets minder goed dan nu.
En nu ishij ook niet zo goed. Ik vind hem echt zwaar overschat. Liverpool is echt helemaal de weg kwijt om zo'n idioot bedrag voor een 13 in een dozijn speler net te leggen.
Hoeveel wedstrijden hebben je hem de afgelopen 2,5 jaar zien spelen?
Ajax koos voor Mike van der Hoorn en die keuze was 5 jaar geleden al dubieus gezien de slotfase van de Eredivisie en het jeugd EK.
Ja maar dat had alles te maken met de keuze voor Mike vd Hoorn en niet dat v Dijk toen zo briljant was.
Wesley Sneijder gaat de zandbak in om dollars te scoren.
Hij gaat naar Al-Gharaffa Sports Club uit Qatar in de hoop daar wel veel/alles te kunnen spelen.
H?, altijd weer die vooroordelen. Hij gaat natuurlijk voor de sportieve uitdaging.