[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
El Azzouzi voor 2 miljoen van Union naar Bologna.
Goeie speler die in Nederland over het hoofd werd gezien. Deed het uitstekend in België. En dan nu naar de Nederlandse enclave die Bologna heet.

Daishawn Redan gaat zijn potentie ook niet waarmaken. Ook bij Venezia werd het helemaal niks, dus nu gaat hij naar Triestina in de Serie C.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Goeie speler die in Nederland over het hoofd werd gezien. Deed het uitstekend in België. En dan nu naar de Nederlandse enclave die Bologna heet.

Daishawn Redan gaat zijn potentie ook niet waarmaken. Ook bij Venezia werd het helemaal niks, dus nu gaat hij naar Triestina in de Serie C.
Passende naam voor zijn carrière.
 

Batigoal

Well-known member
Oud-Spartaan Emanuel Emegha brak niet door bij Antwerp FC, waar hij tot slechts 1 wedstrijd kwam. Afgelopen seizoen bij Sturm Graz lukte het wel (9 goals) en nu gaat de spits voor maar liefst €13 miljoen naar Racing Strasbourg. Mooie overstap.
 

Hankie

Well-known member
Mbappé kan voor een afkoopsom van 300 miljoen 1 jaar in Saudi-Arabië gaan voetballen. Voor een jaarsalaris van 700 miljoen, dan kan hij volgend jaar gratis naar Real.
 

Pieros

Active member
Mbappé kan voor een afkoopsom van 300 miljoen 1 jaar in Saudi-Arabië gaan voetballen. Voor een jaarsalaris van 700 miljoen, dan kan hij volgend jaar gratis naar Real.
Zou ik niet doen als ik hem was. Wat een hongerloontje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
De Saudi Premier League is wel de place to be. Gewoon doen dus. Het gaat tenslotte niet om geld!
 

Batigoal

Well-known member
Steven Gerrard heeft zijn eerste versterkingen gekregen bij Al-Ettifaq. Onder meer Jordan Henderson van Liverpool en Lyon-spits Moussa Dembele komen naar Saoedi-Arabië.
 

Batigoal

Well-known member
Manchester United haalt voor ruim zeventig miljoen spits Rasmus Hojlund gehaald van Atalanta. Ik vind het een geweldig talent en erg veelzijdig. Maakt wel heel snel stappen en het valt te bezien of hij gelijk al meekan in de top van de Premier League, maar ik denk dat ze hiermee voor de komende jaren goed bezet zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer, zijn naam werd ook aan AS Roma gekoppeld. Leek mij ook wel een aardig match.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tim Krul speelt, waarschijnlijk, een jaartje in de PL, hij gaat van Norwich naar Luton
 
Bovenaan