Janssen
Well-known member
Goede verdediger met een drive naar voren. Past prima bij Juve.
Dat zeg ik.
Goede verdediger met een drive naar voren. Past prima bij Juve.
Dat zeg ik.
Hij past trouwens heel goed bij Juve.
Die hele verdediging van Schalke kon er tegen Ajax geen fuck van. Niet specifiek op die Howedes zitten letten.
Klopt. Het is dan ook een bevestiging aan leden die er geen reet van begrijpen.Dat hoef je een kenner niet uit te leggen.
Dat was de keeper die de 30 schoten moest tegenhouden die Howedes niet kon tegenhouden tegen grootheden als Younes en Traore.Hij was by far de beste van het veld.
Dat was de keeper die de 30 schoten moest tegenhouden die Howedes niet kon tegenhouden tegen grootheden als Younes en Traore.
Gevegt heeft gelijk.
Dan heb je eindelijk een Engels talent uit je jeugdopleiding die misschien (op termijn) wel kan doorstromen, verkoop je hem aan Borussia Dortmund. Jadon Sancho gaat voor 8 miljoen van Manchester City naar Dortmund.
Hij wordt gehuurd, met optie tot koop.H?wedes is van S04 naar Juve verhuist.
Volgens de trainer werd hij te groot voor de club. Later zei hij dat dat uit zijn verband was gerukt.Hij wordt gehuurd, met optie tot koop.
Ik zou wel eens willen weten wat daar is gebeurd. Eerst werd hem de band afgenomen, vervolgens kwam hij op de bank terecht en werd hem gezegd dat ie niet in het systeem paste.