[Transfers] Buitenland

Batigoal

Well-known member
Juve geeft het nu toe dat ze een akkoord hebben bereikt.

Dat gebeurd normaal niet als Juve geen akkoord met Lazio heeft.

Ik vermoed dat Lazio voor beiden nog wat geld wil vangen deze zomer en daarom alvast toestemming heeft gegeven.

Overigens zou Juventus ook ge?nteresseerd zijn in Kevin Strootman, maar dat is een gerucht.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wesley Hoedt kost ook al 17 miljoen. Soton betaald het. Van Dijk dus wel weg deze week.
 
G

Gast

Guest
Ben benieuwd hoe de muziek- en kledingindustrie daar is.
Anders heeft hij daar weinig te zoeken.
 

Batigoal

Well-known member
Mile Svilar is al jaren een groot keeperstalent, alleen is hij zich daar zelf ook bewust van. De zoon van voormalig doelman Ratko Svilar verwachtte vorig jaar op zijn 16e al een kans te krijgen als doelman van Anderlecht, maar moest toen geduld hebben. Nu blijkt dat hij ook dit seizoen niet als eerste doelman begint vertrekt hij. De pas 17-jarige Svilar gaat naar Benfica. Maar het lijkt mij nog maar de vraag of hij daar wel kansen krijgt.
 

Batigoal

Well-known member
Dembele ging voor een recordbedrag weg naar FC Barcelona, Borussia Dortmund haalt voor €25 miljoen Yarmolenko er voor terug. Ik ben al jaren fan van Yarmolenko en ben benieuwd wat hij onder Bosz kan doen; het is een speler die met een topdag in zijn eentje wedstrijden kan beslissen, maar ook weleens een vrije dag neemt. Lijkt mij in ieder geval bij de speelstijl te passen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele leuke aankoop! Inderdaad eentje die wel bij Dortmund past. Ik ben er blij mee!
 

ALenstra

Well-known member
Naby Keita zal in juli 2018 van RB Leipzig naar Liverpool gaan. Liverpool betaald hiervoor iets van 51 miljoen euro.
 

Batigoal

Well-known member
Consternatie bij Anderlecht. De seizoensstart bij de kampioen verloopt niet vlekkeloos en dan is er ook heibel in de spelersgroep. Met doelman Mile Svilar verloor men weer een groot talent, voorin qua spitsen is het ook hectisch. Zo gaat de topscorer van vorig seizoen, Teodorczyk, waarschijnlijk vertrekken omdat hij niet meer scoort. Zijn vervanger Robert Beric, de man die Ajax namens Rapid Wien persoonlijk uitschakelde, tweette dat hij niet naar Anderlecht wilde maar gedwongen werd door zijn club Saint-Etienne. Beric ontkende later dat het inmiddels verwijderde account van hem was. Jonge ster in de voorbereiding Ganvoula wordt nu opeens verhuurd, de gehuurde Thelin viel tot nu toe keer op keer tegen, maar wordt plots gekocht en gelijk verhuurd. Tot slot is er nog Hamdi Harbaoui, die in eerste instantie geen rugnummer kreeg en niet mocht meedoen in de voorbereiding maar afgelopen weekend opeens mocht invallen. Wat een chaos!
 
Bovenaan