Transfers 2e divisie

Unregistere

Well-known member
Quick Boys heeft Enzo Stroo aangetrokken als nieuwe spits. De 25-jarige Stroo komt van TOP Oss, waar hij op een zijspoor was beland. Eerder scoorde hij regelmatig voor (Jong) FC Volendam.
 

Unregistere

Well-known member
Katwijk heeft aanvaller Killian van Mil overgenomen van ADO Den Haag. Hij scoorde dit seizoen drie goals in de derde divisie namens de Haagse beloften. Eerder kwam 'Mini-Lex' uit voor Westlandia.

TEC is kennelijk erg geïnteresseerd in de vele mails die zaakwaarnemers sturen met vage buitenlandse spelers, want ze hebben nu ook Miha Tetickovic aangetrokken. Een vrolijke goalie uit Slovenië van 24 jaar oud.
 

Unregistere

Well-known member
TEC shopt door: Jesse van Baal (FC Lienden) en Dilivio Hoffman (De Treffers) komen ook naar Tiel.

Kozakken Boys voegt met Wouter Korteweg (Neptunus-Schiebroek) een derde doelman toe aan de selectie. Hij kan ook nog in het Onder 23 team spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Geen sprake van dalende sponsorinkomsten bij TEC. Mike Vreekamp is de volgende nieuweling. De middenvelder komt over van Spakenburg.
 

Unregistere

Well-known member
En Tom van de Neut.

Gaat TEC twee teams inschrijven of zo?

Nou, inderdaad. Zag net nog dat ze deze 34-jarige centrale verdediger ook al van Spakenburg overnamen. Allemaal via Hans van de Haar natuurlijk.

Maar wellicht stuurt TEC verder iedereen van de huidige groep weg?
 

Unregistere

Well-known member
En TEC pakt door!! Ook Tufan Özbozkurt (FC Lienden) komt naar Tiel. :heinz::heinz::heinz::heinz::heinz:

AFC heeft dan weer Oussama Siali (FC Lisse) aangetrokken.
 

germania

Member
[h=1]TALENTVOLLE MAX VAN BEEM VAN VITESSE NAAR DE TREFFERS[/h] 13-05-2020



Vanaf het aanstaande voetbalseizoen is de zeventienjarige Max van Beem actief in het rood-zwart. Na vier jaar deel te hebben uitgemaakt van de jeugdopleiding van Vitesse, besloot Max zelf om de profvoetbalwereld (voorlopig) vaarwel te zeggen. De Treffers gaat naar alle waarschijnlijkheid meedoen aan een nieuwe O21/O23 competitie en daarom zijn we interessant voor spelers van een dergelijk kaliber’, aldus bestuurslid Voetbalzaken Robert Janssen. ‘We zijn dan ook trots dat Max voor ons heeft gekozen.’
Max woont in Oosterbeek. Volgend jaar rond hij zijn VWO opleiding af. Hij heeft erg veel zin om bij De Treffers aan de slag te gaan: ‘Ik denk dat ik me bij De Treffers erg goed kan ontwikkelen en ik heb de ambitie om binnen de club stappen te maken. De O-19 en het eerste elftal spelen allebei Tweede Divisie en dat is bij geen enkele andere club in de regio.’ Max komt het beste tot zijn recht als linkermiddenvelder en als sterkste punten noemt hij zijn passing en het zoeken van de voetballende oplossing. Max vertelt: ‘Bij Vitesse speelden spelers zelden een aantal wedstrijden achter elkaar op dezelfde positie. Het voordeel is dat ik geleerd heb om aan de hele linkerflank te voetballen, maar doordat ik mijn kwaliteiten niet op mijn favoriete positie kon laten zien verloor ik het plezier. Bij De Treffers verwacht ik dit plezier terug te vinden’. Max vat zijn verwachtingen als volgt samen: samen winnen, hard werken en jezelf ontwikkelen.
Een belangrijke rol bij de komst van Max speelde ons Hoofd Jeugdopleiding Ernst van Nispen. Max: ‘Mijn vader en ik hebben al ruim anderhalve maand contact met Ernst, de gesprekken met hem gaven ons een heel goed gevoel en het werd meteen duidelijk dat er bij De Treffers een plan ligt om spelers door te laten groeien naar het eerste elftal. Dat ik ook al contact heb gehad met Jan de Jonge, laat zien dat de ontwikkeling van jonge spelers erg belangrijk is bij De Treffers.’
IMG_2489-400x300.jpg

Toen Max en zijn vader Sportpark Zuid bezochtten waren ze erg onder de indruk van de club: ‘Het hele sportpark ademt voetbal, het ligt er geweldig bij, de faciliteiten zijn profclubwaardig en we merkten eerder in de gesprekken met verschillende personen dat De Treffers een erg warme club is.’ Toevalligerwijs was Max al een keer eerder op bezoek. ‘Een vriend van mij (Thomas Beekman, huidig speler bij NEC red.) maakte zijn basisdebuut voor Jong Vitesse in de uitwedstrijd tegen De Treffers. Mijn vader en ik waren er toen en destijds viel het ons al op dat De Treffers een grote club is met een brede achterban. Al met al heb ik heel veel zin om bij De Treffers te gaan voetballen.’
Wij wensen Max erg veel succes en plezier toe bij De Treffers!

a184a196-4bcc-4783-a157-13ae7141a43a-e1589386561444.jpg





Delen via:
 

Unregistere

Well-known member
Voormalig prof Kaj Ramsteijn, sinds begin dit jaar clubloos na het beëindigen van een buitenlands avontuur, gaat aan de slag bij Kozakken Boys. Op dit moment revalideert hij nog van een kruisbandblessure.
 

Unregistere

Well-known member
Zat in Noorwegen tot januari, da's best aardig. Maar twee zware kruisbandblessures gehad. Mits fit natuurlijk wel een prima aanwinst voor de Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Marouane Afaker verruilt Katwijk voor Sparta Rotterdam. De 21-jarige vleugelspits krijgt dus een herkansing in het betaalde voetbal.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zag dat de websitejes ook wakker zijn geworden omtrent de transfer van Ramsteijn.

Koninklijke HFC heeft een speler aangetrokken van Jong FC Volendam. Kevin van Gasteren zet zijn loopbaan voort in Haarlem.
 

Unregistere

Well-known member
Kozakken Boys heeft ook Kubilay Koylu aangetrokken. De vleugelspits verlengde eerder zijn contract bij FC Lisse, maar kwam later op die beslissing terug. Nu wordt het dus een avontuur in Werkendam voor de ex-speler van De Dijk.
 

Unregistere

Well-known member
Scheveningen heeft zich versterkt met Mo Ouarraki, een negentienjarige aanvaller van FC Lienden, en Amin Nasri, een zeventienjarige aanvallende middenvelder van Alphense Boys.
 

Sjorro

Active member
De Treffers gaat door met Pim Balkestein. De Groesbeekse voetbalclub en de oud-prof hebben een mondelinge overeenkomst over een verbintenis tot eind volgend seizoen.
De contractverlenging volgt na een succesvolle revalidatie van Balkestein. De 33-jarige verdediger is na een dik jaar hersteld van een knieblessure.

Hopelijk blijft hij aankomend seizoen heel en haalt hij zijn oude niveau, dan is hij zeer waardevol!
 

Sjorro

Active member
De Treffers pikt Versteeg op bij De Graafschap en Vlijter bij MVV.

Versteeg was verhuurd aan Lienden en daarna aan Spakenburg. En Vlijter heeft bij Fortuna Sittard in de Eredivisie gespeeld. (maar 3 wedstrijden, zie ik nu).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan