Transfernieuws Derde Divisie

de waan

Well-known member
Waarschijnlijk 5e promotie op rij, klein clubje, geen achterban, weinig zichtbare sponsors, maar wel een dure selectie. Voldoet dus aan alle kenmerken die kunnen duiden op een club met "dubieus" geld.
 

bqandy

Well-known member
Waarschijnlijk 5e promotie op rij, klein clubje, geen achterban, weinig zichtbare sponsors, maar wel een dure selectie. Voldoet dus aan alle kenmerken die kunnen duiden op een club met "dubieus" geld.

Omhoog gevallen varkensboeren die wat moeten witwassen? :)
 

germania

Member
Beek is geen boeren dorp, hoort tegenwoordig ook bij Berg en Dal net als groesbeek.
Ik weet niet wie daar zijn euro's instopt.
Als je Luuk Maas als trainer kunt halen en nu ook weer de veel scorende spits van Quick Nijmegen en dan hoogst waarschijnlijk Scholten is dat niet mis.
Volgens mij zitten de gebroeders Sijbers er ook nog.
 

Unnekuukse

Active member
Beek is geen boeren dorp, hoort tegenwoordig ook bij Berg en Dal net als groesbeek.
Ik weet niet wie daar zijn euro's instopt.
Als je Luuk Maas als trainer kunt halen en nu ook weer de veel scorende spits van Quick Nijmegen en dan hoogst waarschijnlijk Scholten is dat niet mis.
Volgens mij zitten de gebroeders Sijbers er ook nog.

Sebens, toch?
 

Unregistere

Well-known member
Ik vernam gisteren dat Harkemase Boys-aanvaller Matthijs Hardijk op de nominatie staat om naar AZ te vertrekken. Er was ook een scout van FC Dordrecht aanwezig bij de wedstrijd tegen ASWH.
 

Sjorro

Active member
BVC'31 is toch het clubje van Dion Awater. De man van Scholten & Awater, ICT bedrijf in Nijmegen. Ik had van Germania en Unnekuukse wel verwacht dat zij dit zouden weten.
 

Unnekuukse

Active member
BVC'31 is toch het clubje van Dion Awater. De man van Scholten & Awater, ICT bedrijf in Nijmegen. Ik had van Germania en Unnekuukse wel verwacht dat zij dit zouden weten.

Knap dat jij blijkbaar wel alle geldschieters van de clubs in jouw omgeving kent, maar dat geldt niet voor mij.
 

Sjorro

Active member
Scholten & Awater is ook sponsor van NEC (voorheen ook shirtsponsor), vandaar dat ik dacht dat hij wel wat bekendheid heeft in de regio.
Maar wel grappig dat er misschien een nieuwe "Scholten / Awater" combinatie komt komt.
 

Unregistere

Well-known member
OFC is lekker bezig met spelers aantrekken. Ook Edip Biberoglu naar Oostzaan. Nu nog actief bij AFC. Scheelt dus maar ??n letter.
 

Unregistere

Well-known member
Capelle heeft Marciano Simonis aangetrokken. Middenvelder van Westlandia, voorheen Sparta Rotterdam. Komt in Naaldwijk niet in de plannen voor.

Spits Olaf van der Sande heeft verlengd bij Capelle. Leek te verkassen toen hij een goede periode kende, er was veel belangstelling. Clubs schrokken echter van zijn eisen, dus nu nog maar een jaartje op 't Slot.

Harkemase Boys raakt Bjorn Adams na dit seizoen kwijt aan Flevo Boys Emmeloord.
 

Batigoal

Well-known member
Capelle heeft Marciano Simonis aangetrokken. Middenvelder van Westlandia, voorheen Sparta Rotterdam. Komt in Naaldwijk niet in de plannen voor.

Spits Olaf van der Sande heeft verlengd bij Capelle. Leek te verkassen toen hij een goede periode kende, er was veel belangstelling. Clubs schrokken echter van zijn eisen, dus nu nog maar een jaartje op 't Slot.

Harkemase Boys raakt Bjorn Adams na dit seizoen kwijt aan Flevo Boys Emmeloord.

Mooi is dat altijd in het amateurvoetbal.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vernam gisteren dat Harkemase Boys-aanvaller Matthijs Hardijk op de nominatie staat om naar AZ te vertrekken. Er was ook een scout van FC Dordrecht aanwezig bij de wedstrijd tegen ASWH.

Dit is nu definitief geworden, meldt Harkema:

http://www.harkemaseboys.nl/index.php/2017/04/20/matthijs-hardijk-naar-az/

Mooie stap voor hem.

Zelf versterkt Harkemase Boys zich trouwens met verdediger Jim de Leeuw. Speelt nu nog bij FC Groningen in de beloften en is dus al gewend aan de derde divisie.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Harkemase Boys raakt Bjorn Adams na dit seizoen kwijt aan Flevo Boys Emmeloord.
Ik zag hem zaterdag als een van de 75 toeschouwers bij PKC'83. Ik dacht al aan een overgang naar PKC, maar dus toch niet.

Youri Schuur van Be Quick 1887 naar Achilles 1894. Kwam niet veel aan het spelen toe dit seizoen. Er gaan nog meer spelers verdwijnen die het eerste net niet halen bij Be Quick. Zaterdag 1 lijkt te gaan promoveren naar de3e klasse en krijgt sowieso versterking van enkele ras Be Quickers die nu in het 2e spelen. Direct door naar de 2e klasse lijkt dan appeltje eitje en een mooi podium voor de A junioren/2e elftal spelers die niet direct zondag 1 weten te bereiken.
 

noordooster

Well-known member
Ik zag hem zaterdag als een van de 75 toeschouwers bij PKC'83. Ik dacht al aan een overgang naar PKC, maar dus toch niet.

Youri Schuur van Be Quick 1887 naar Achilles 1894. Kwam niet veel aan het spelen toe dit seizoen. Er gaan nog meer spelers verdwijnen die het eerste net niet halen bij Be Quick. Zaterdag 1 lijkt te gaan promoveren naar de3e klasse en krijgt sowieso versterking van enkele ras Be Quickers die nu in het 2e spelen. Direct door naar de 2e klasse lijkt dan appeltje eitje en een mooi podium voor de A junioren/2e elftal spelers die niet direct zondag 1 weten te bereiken.

Gaat Be Quick er nu eindelijk werk van maken om za 1 naar een hoger niveau te tillen ?
Jarenlang speelde dit team in de 4e en 5e klasse, terwijl het naar mijn idee een prima alternatief kan zijn voor zondag 2.
Daarover lees ik de laatste jaren regelmatig dat ze te sterk zijn voor de zondag res. hoofdklasse en dat ze graag in een standaardklasse willen uitkomen.
En wanneer ze met za 2 tweemaal promoveren zitten ze in de noordelijke res. hoofklasse zaterdag en die is sterker bezet dan de zondagse evenknie.
 

bqandy

Well-known member
Gaat Be Quick er nu eindelijk werk van maken om za 1 naar een hoger niveau te tillen ?

Als ik de verhalen mag geloven gaat dat inderdaad gebeuren. Er gaan sowieso drie spelers heen die bij Be Quick hoofd en topklasse hebben gespeeld en twee er van dit seizoen ook in de derde divisie.
 

noordooster

Well-known member
En Harkemase Boys haalt ook de 17-jarige spits Tom Boezerooy van 3e klasser Marum en de 18 jarige verdediger Kellian van der Kaap van Be Quick 1887, die ook een verleden heeft bij sv Marum.
Beide spelers hebben ook enkele jaren gespeeld in de jeugdopleidingen van Cambuur en Fc Groningen.
 
Bovenaan