Transfernieuws Derde Divisie

Unregistere

Well-known member
Capelle haalt na onze Rutger de Bos ook spits Dave van der Steen en middenvelder Bram de Bruin naar 't Slot. Van der Steen komt met trainer Van Loon mee van XerxesDZB, De Bruin speelt nu voor Nieuwerkerk.

Kozakken Boys ziet beide reservegoalies komende zomer vertrekken. Delano Kortstam keert terug naar Pelikaan, Maik van den Kieboom heeft nog geen club. Ook spits Berry Powel vertrekt.

Rijnsburgse Boys shopt weer bij Koninklijke HFC. Rachid El Yaakoubi volgt trainer Pieter Mulders en zijn teamgenoten Hidde Prijs en Donny Verdam naar de Uien. Ismail ?elen zal Rijnsburg deze zomer wel verlaten.

AFC haalt IJsselmeervogels-goalie Patrick Zonneveld.
 

noordooster

Well-known member
Nou dat is nog al een verschil. Dat zal ongetwijfeld met een verhuizing te maken hebben of ben ik nou zo na?ef ?

Voordat hij naar Genemuiden kwam speelde hij oa in Montfoort en Mijdrecht.
Ik vermoed dat hij daar ergens in de buurt woont en dan is Rijnsburg dichterbij dan Genemuiden.
 

noordooster

Well-known member
Hoe komt zo iemand dan in hemelsnaam in Genemuiden terecht?

Genemuiden doet zoiets wel vaker.
Toen ze een aantal jaren geleden in de hoofdklasse in degradatiegevaar zaten haalden ze tussentijds Cornelia.
Die woonde ergens in het westen van het land en moest dus wekelijks veel kilometers maken.
Cornelia maakte aan de lopende band doelpunten voor Genemuiden, was belangrijk bij het promoveren naar de topklasse en hij bleef enkele seizoenen voor Genemuiden spelen terwijl hij in de randstad bleef wonen.
 

Unregistere

Well-known member
Nick Netten reed volgens mij toen ook van Gorinchem naar Genemuiden.

Artien woont in Hoofddorp, meende ik ergens gelezen te hebben. Dan is Rijnsburg wel aan te rijden.

Excelsior Maassluis heeft keeper Jesse Lub terug gehaald. Komt van Westlandia. Als jong talent was hij al eens tweede keeper in Maassluis, waarna hij koos voor speeltijd bij andere clubs en zich dus zo goed ontwikkelde, dat hij nu weer zijn rentree maakt.

RVVH heeft Tarik Yekhlef aangetrokken. Speler van Jong FC Dordrecht. Gokje dus.
 

Unregistere

Well-known member
Rijnsburgse Boys versterkt zich met Jorn van Lunteren (De Jodan Boys) en doelman Wesley de Ruiter (Sportlust '46, ex-prof van o.a. Den Bosch, Utrecht en Excelsior).

De broertjes Lesley en Stephan van Waas (ex-Leonidas) verlaten Capelle en keren terug naar oude liefde SVV.

Maik van Zanten verruilt FC Lisse voor zijn ex-club Noordwijk.

Spakenburg haalt Eric Veerman van FC Lienden.
 
Rijnsburgse Boys versterkt zich met Jorn van Lunteren (De Jodan Boys) en doelman Wesley de Ruiter (Sportlust '46, ex-prof van o.a. Den Bosch, Utrecht en Excelsior).

De broertjes Lesley en Stephan van Waas (ex-Leonidas) verlaten Capelle en keren terug naar oude liefde SVV.

Maik van Zanten verruilt FC Lisse voor zijn ex-club Noordwijk.

Spakenburg haalt Eric Veerman van FC Lienden.
Veerman komt toch over van de amateurs van Volendam?
 
Bovenaan