Lennard95
New member
We stonden voor de kleedkamers.Ik zag trouwens vanmiddag de samenvatting. Kwam de Katwijk enclave pas na rust binnen of zo?
We stonden voor de kleedkamers.Ik zag trouwens vanmiddag de samenvatting. Kwam de Katwijk enclave pas na rust binnen of zo?
Kantine ver van het hoofdveld? Was je lam of zo?
Kees Tol werd afgelopen weekend gepasseerd bij Spakenburg. De aanvaller werd net zoals Danny van den Meiracker op de bank gehouden door trainer Jochem Twisker. In het Noord-Hollands Dagblad laat de Volendammer weten dat hij dit niet had verwacht.
Aanvoer is niet best
"Ik begrijp dat er mensen geslachtofferd moesten worden na onze wanvertoning tegen GVVV, maar volgens mij konden er dan wel tien man afgehaald worden. Ik stond op dat moment op negen goals en twaalf assists. Dat is op driekwart van het seizoen hetzelfde als in voorgaande jaren. Als verklaring werd gegeven dat ik te weinig doe.'' In de slotfase viel hij in en scoorde direct de 2-0. Tol is wel zelfkritisch in de krant. "Ik haal zelf ook mijn niveau niet, daar moet ik eerlijk in zijn. Maar de aanvoer is ook niet best. Aan de andere kant sta ik nu op tien goals en twaalf assists, dus ik ben bij 22 doelpunten direct betrokken geweest."
Geen spelvreugde
Door de winst door Spakenburg weer mee om de titel, al vindt Tol dat het niet terecht is dat er alweer over het kampioenschap wordt gesproken. "Ook tegen HHC speelden we matig en hadden we zomaar met 0-1 of 0-2 achter kunnen komen. Ons spel is te veel op toeval gebaseerd." Daarbij is de sfeer niet goed. "Buiten het voetbal om is er gewoon te veel gedoe bij de club. Meer spelers hebben het momenteel niet naar hun zin en spelvreugde is wel nodig om goed te presteren.''
Wat die spelvreugde betreft liet Sargon Gouriye zich in soortgelijke bewoordigen uit.
Maar nu doen ze nog mee om de titel en halen ze de Tweede Divisie gemakkelijk.
Wat moet dat daar dan wat geweest zijn toen ze enkele jaren geleden zich middels een beslissingswedstrijd tegen ACV pas konden handhaven in de Topklasse.
Gefeliciteerd. Hopelijk tot volgend jaar op De Boekhorst!2e Divisie :heinz:
2e Divisie :heinz:
Twijfelde je daar nog aan dan? Alleen de titel telt toch op dit moment?
Kozakken Boys laat in de strijd om de titel 3 dure punten liggen en ook HHC verprutst het weer als je denkt dat ze zich serieus gaan mengen om de bovenste plaatsen.
GVVV en RBB zullen uit gaan maken wie er als nummer 7 mee mag naar de 2e divisie.
DVS'33 moest toch echt winnen vandaag. Vreemd dat ze dan geen risico's nemen.