Topklasse zaterdag seizoen 2015/16

Joost

Well-known member
In eerdere jaren waren 47 punten voldoende. Dan moet HHC nog 3 keer winnen, dat moet toch wel lukken.
 

Unregistere

Well-known member
Mwah, je hebt SteDoCo nog altijd onder je natuurlijk. Die onderlinge ontmoeting wordt straks erg belangrijk.
 

noordooster

Well-known member
Tiemen van Hezel krijgt na zijn rode kaart in de wedstrijd tegen SteDoCo 4 wedstrijden schorsing.
Een belachelijk hoge straf. De sliding op de bal was nog niet eens een gele kaart waard.
Ik neem aan dat HHC hiertegen in verweer gaat.
 

De Groene Scout

Well-known member
Iedere keer als je denkt dat HHC zich echt gaat mengen in de strijd om de titel maken ze weer een misstap.
Katwijk wint wel en blijft koploper, Spakenburg blijft in de buurt en Kozakken Boys verliest thuis van Barendrecht.

De Vogels verliezen van SteDeCo en moeten zich nu toch echt serieus zorgen gaan maken. :eek:mg:
 

de waan

Well-known member
Iedere keer als je denkt dat HHC zich echt gaat mengen in de strijd om de titel maken ze weer een misstap.
Katwijk wint wel en blijft koploper, Spakenburg blijft in de buurt en Kozakken Boys verliest thuis van Barendrecht.

De Vogels verliezen van SteDeCo en moeten zich nu toch echt serieus zorgen gaan maken. :eek:mg:

Chokers zijn het bij HHC.

IJsselmeervogels. :duim:
 

noordooster

Well-known member
Iedere keer als je denkt dat HHC zich echt gaat mengen in de strijd om de titel maken ze weer een misstap.
Katwijk wint wel en blijft koploper, Spakenburg blijft in de buurt en Kozakken Boys verliest thuis van Barendrecht.

De Vogels verliezen van SteDeCo en moeten zich nu toch echt serieus zorgen gaan maken. :eek:mg:

HHC verliest verdiend van Excelsior Maassluis. Zit goed in elkaar bij die ploeg.
De 2 tegendoelpunten waren trouwens wel erge cadeautjes.
Na de 1 - 2 kon HHC geen vuist meer maken.
Grootste tegenvaller vind ik langzamerhand Jan Hooiveld.
Zoals ik hem een aantal keren bij ACV en WKE zag spelen heb ik hem bij HHC nog nooit gezien.
Maar een plek bij de eerste 7 zal wel lukken. Het kampioenschap is te hoog gegrepen.
 

de waan

Well-known member
Sinds augustus moet Excelsior Maassluis zich wel heel erg verbeterd hebben, want ik vond dat er destijds heel weinig voetbal in zat. Taaie ploeg, veel fysiek, maar weinig kwaliteit. Maar ze zullen ongetwijfeld een stuk beter spelen momenteel.
 

Jozsef

New member
In augustus zaten we midden in een periode waarin de ploeg erg moest wennen aan de nieuwe trainer (Jeroen Rijsdijk). Zeker na de periode John de Wolf, waarin ook echt alles lukte.
Blessure's en schorsingen hielpen toen ook niet mee, maar 't moet gezegd dat Rijsdijk er langzaam wel (weer) een hecht collectief van heeft gemaakt, met meer verzorgd voetbal als voorheen.
Als je een ranglijst zou opmaken van de laatste maanden staan wij bovenaan denk ik. Zo gek kan 't dus lopen. Nu zelfs op weg naar de 2e divisie, wie had dat gedacht in augustus?
 

Unregistere

Well-known member
Geweldig hoe Jeroen het doet met Maassluis. Echt erg leuk voor hem ook, na die lastige start waarin de roep om De Wolf veel klonk.

Capelle neemt een puntje mee uit Lisse, Barendrecht wint voor de tweede keer dit jaar van Kozakken Boys, en RVVH... Tja, die moeten zich ook echt zorgen gaan maken. Zelf verliezen ze na een voorsprong toch weer van DVS '33 Ermelo, waar dit duel vooraf door de Ridderkerkers werd gezien als ideale mogelijkheid om weer eens een keer te winnen. En dan gaat SteDoCo ook nog over ze heen door een verrassende zege bij IJsselmeervogels... RVVH nu samen met Sneek laatste en de tussentijdse aanwinst Papito Merencia mag niet spelen.... Moeilijk dus.
 

noordooster

Well-known member
Geweldig hoe Jeroen het doet met Maassluis. Echt erg leuk voor hem ook, na die lastige start waarin de roep om De Wolf veel klonk.

Capelle neemt een puntje mee uit Lisse, Barendrecht wint voor de tweede keer dit jaar van Kozakken Boys, en RVVH... Tja, die moeten zich ook echt zorgen gaan maken. Zelf verliezen ze na een voorsprong toch weer van DVS '33 Ermelo, waar dit duel vooraf door de Ridderkerkers werd gezien als ideale mogelijkheid om weer eens een keer te winnen. En dan gaat SteDoCo ook nog over ze heen door een verrassende zege bij IJsselmeervogels... RVVH nu samen met Sneek laatste en de tussentijdse aanwinst Papito Merencia mag niet spelen.... Moeilijk dus.

Wel een druktemaker langs de lijn trouwens die trainer. Op het irritante af...
 

Batigoal

Well-known member
Het begon zo leuk gisteren, maar wat een klotemiddag uiteindelijk. Ik heb er nog nul vertrouwen in dat RVVH erin blijft. We hebben wel wat pech gehad dit seizoen, maar de Topklasse is gewoon een niveau te hoog voorlopig.
 

noordooster

Well-known member
Het begon zo leuk gisteren, maar wat een klotemiddag uiteindelijk. Ik heb er nog nul vertrouwen in dat RVVH erin blijft. We hebben wel wat pech gehad dit seizoen, maar de Topklasse is gewoon een niveau te hoog voorlopig.

Waarom ? Van DVS '33 kun je verliezen .
Het staat allemaal nog dicht bij elkaar onderin.
 

Unregistere

Well-known member
Wel een druktemaker langs de lijn trouwens die trainer. Op het irritante af...

Dat is zijn stijl, als voetballer was hij ook altijd nadrukkelijk aanwezig. Maar misschien is het irritanter als je hem niet kent, dat zou wel kunnen. Ik stoor me er nooit aan.

Speelronde 21

GVVV - Scheveningen 3-0
HHC Hardenberg - Excelsior Maassluis 1-2
Katwijk - Rijnsburgse Boys 1-0
Kozakken Boys - Barendrecht 0-2
FC Lisse - Capelle 1-1
ONS Boso Sneek - Spakenburg 0-4
RVVH - DVS '33 Ermelo 1-2
IJsselmeervogels - SteDoCo 1-2

STAND

1. Katwijk 21-44
2. Spakenburg 21-40 (+25)
3. Kozakken Boys 21-40 (+15)
4. HHC Hardenberg 21-38 (+10)
5. Excelsior Maassluis 21-38 (+4)
6. Barendrecht 21-34
7. GVVV 21-31
8. DVS '33 Ermelo 21-28
9. Capelle 21-27
10. Rijnsburgse Boys 21-26
11. Scheveningen 21-22
12. IJsselmeervogels 21-21
13. FC Lisse 21-20
14. SteDoCo 21-19
15. RVVH 21-18 (-18)
16. ONS Boso Sneek 21-18 (-22)

Topscorers:

1. Marciano Mengerink (Katwijk) 16
2. Danny van den Meiracker (Spakenburg) 14
3. Ali Akla (DVS '33 Ermelo) 12
=. Raily Ignacio (Rijnsburgse Boys) 12
=. Olivier Pilon (GVVV) 12
6. Rob van der Leij (HHC Hardenberg) 11
=. Jordao Pattinama (Capelle) 11
8. Sherwin Grot (Kozakken Boys) 10
=. Yum? Ramos (ONS Boso Sneek) 10

ExcelsiorMaassluis_AhmadMendesMoreira.jpg

Ahmad Mendes Moreira hielp Excelsior Maassluis met twee goals langs HHC Hardenberg
 

De Groene Scout

Well-known member
HHC en Excelsior M sluipen door naar de plekken 2 en 3. Kozakken Boys gaat even de wachtkamer in na een nederlaag bij RBB. Misschien maar snel een paar spelers erbij kopen tussentijds.
Koploper Katwijk maakt geen fout en wint de topper van Spakenburg knap met 2-5. Gat met de achtervolgers nu 6 punten.
Lennard proficiat!!!
 
Bovenaan