Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Van de Rolling Stones vind ik ook niet alles geweldig. Je hoeft niet alles van een artiest geweldig te vinden.
Verder vind ik The Wall het beste album wat is gemaakt. Maar dat is persoonlijke smaak.

Zo vind ik ook maar een paar nummers van Guus Meeuwis goed.

Mario

Well-known member
Wauw...

Ik heb dit topic met heel veel plezier teruggelezen, maar dit gaat te ver. Je afvragen wat er bijzonder is aan de beste band aller tijden.

Het lukt mij gewoon niet om er doorheen te komen, ik heb er niets mee. Niet mijn band, niet mijn muziek.

JFK

Well-known member
Het lukt mij gewoon niet om er doorheen te komen, ik heb er niets mee. Niet mijn band, niet mijn muziek.

Heb ik ook. Ik heb zeer veel respect voor de band. Het zijn stuk voor stuk topmuzikanten, maar de muziek is niet mijn smaak. Ik vind het te bombastisch, te zwaar, deprimerend.

Unregistere

Well-known member
Erg h?? Waar ik ook acn? van krijg is dat Veldhuis & Kemper.
De mensen die daar van houden associeer ik altijd met ziekenbroeders. Dat soort types houden van dat soort muziek.
N?g erger zijn dan de vrouwelijke fans van Acda & De Munnik. "Hun teksten zijn zo goed." Lees dan een goed boek denk ik dan.

Jaap Boots zong het op zijn scheidingsplaat Afkuil al in het ten onrechte niet in de Top 2000 terug te vinden nummer Kutwijf:

,,Ik werd ziek van je gezanik, je gefr?bel en gefrunnik,
je gedweep met arm Afrika en Acda en de Munnik"

Overigens gaan alle nummers van Acda en de Munnik al dan niet stiekem over alcoholisme.

De Wolf

Well-known member
Heb ik ook. Ik heb zeer veel respect voor de band. Het zijn stuk voor stuk topmuzikanten, maar de muziek is niet mijn smaak. Ik vind het te bombastisch, te zwaar, deprimerend.

Blijft zo weinig over.

Noem eens 20 nummers op die je wel mooi vind in deze top 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan