Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Later dit uur het mooiste Nederlandstalige liefdesliedje, Voor haar van Frans Halsema.

Helaas veel te vroeg overleden in 1984, maar volgens die fraudeur van de Gay Krant nog gewoon in leven.
 

JMD

Well-known member
Heeft de U2-fanclub een lobby gehouden?
Overigens kan je je dat ook afvragen van de Adele-fanclub (staat 3x in de top 50 op 18, 23 en 36) en misschien wel nog meer van Pink Floyd, die 3x bij de beste 14 staat. De Beatles en de Stones staan pas voor het eerst op 46 (Stones), 48 (Beatles), 50 (Stones) en 51 (Beatles).
 

inhethoekje

Active member
Later dit uur het mooiste Nederlandstalige liefdesliedje, Voor haar van Frans Halsema.

Helaas veel te vroeg overleden in 1984, maar volgens die fraudeur van de Gay Krant nog gewoon in leven.

De oplichter van de gaykrant twitterde net:

''Zometeen mijn vriend Halsema op de radio, vanavond komt hij gezellig bij ons oudjaar vieren''.
 

inhethoekje

Active member
Die waar Jack White hem de drie akkoorden van Seven Nation Army probeert te leren?

yep, The Edge kreeg het niet voor elkaar.

The Edge is toch meer een slaggitarist, leuk voor in een stadion (Muse, Coldplay, U2 dat soort bombastisch werk), vaste akkoorden en nergens enig muzikaal inzicht/talent om een nummer een keer anders te benaderen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
yep, The Edge kreeg het niet voor elkaar.

The Edge is toch meer een slaggitarist, leuk voor in een stadion (Muse, Coldplay, U2 dat soort bombastisch werk), vaste akkoorden en nergens enig muzikaal inzicht/talent om een nummer een keer anders te benaderen.

Muse in hetzelfde rijtje als Coldplay en U2 plaatsen.... Dat kan echt niet.
 

inhethoekje

Active member
Muse in hetzelfde rijtje als Coldplay en U2 plaatsen.... Dat kan echt niet.

Het is en blijft stadionrock Jamel, sorry.

Net zoiets als The Foo Fighters, leuk bandje maar wel op een festival, thuis draai ik het zelden, ze zijn de ultieme festivalband.
 

inhethoekje

Active member
Simple Minds, als er 1 band is geweest die last heeft gehad van de doorbraak van U2 dan zijn zij het wel.
Simple Minds is een onderschatte band.

Ultravox ook overigens.
 

Joost

Well-known member
De laatste dag tussen pakweg 10 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds zijn wat mij betreft toch de beste uren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan