The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

JMD

Well-known member
Het hoeft maar een paar wedstrijden slecht te gaan met PSV en jij bent de eerste die begint over de grote koptelefoons op hun hoofd e.d. En hoe waardeloos de mentaliteit is.
Dat zou best kunnen. Jij weet vaak beter dan ik wat ik gepost heb. Maar wat heeft dat te maken met hetgeen je van mij quote?
 

SanMark.

Well-known member
Dat zou best kunnen. Jij weet vaak beter dan ik wat ik gepost heb. Maar wat heeft dat te maken met hetgeen je van mij quote?

Omdat je er altijd over loopt te janken en nu opeens ben je 180 graden gedraaid met je mening.

Je hebt het dus niet in je schriftje genoteerd en dan weet je het niet meer.
 

JMD

Well-known member
Omdat je er altijd over loopt te janken en nu opeens ben je 180 graden gedraaid met je mening.

Je hebt het dus niet in je schriftje genoteerd en dan weet je het niet meer.
Gelukkig heb ik dan jou altijd nog die alles wat ik zeg bijhoudt, zodat je mij er weer mee om de oren kunt slaan.

Vraag me alleen af waar je dan die 180-graden draai ziet... Ik zeg alleen dat ik het me bij een feest kan voorstellen dat je 'gek' doet. En verder dat het me niet verbaast dat men met de mobiel bezig is, omdat ik het bij mijn leerlingen ook continu zie. Nergens geef ik aan dat ik dat leuk of goed vind. Maar als de les voorbij is mogen die kinderen toch zelf weten wat ze doen.
Lijkt mij toch niet dat ik 180 graden gedraaid ben.
 

gevegt

Well-known member
Gelukkig heb ik dan jou altijd nog die alles wat ik zeg bijhoudt, zodat je mij er weer mee om de oren kunt slaan.

Vraag me alleen af waar je dan die 180-graden draai ziet... Ik zeg alleen dat ik het me bij een feest kan voorstellen dat je 'gek' doet. En verder dat het me niet verbaast dat men met de mobiel bezig is, omdat ik het bij mijn leerlingen ook continu zie. Nergens geef ik aan dat ik dat leuk of goed vind. Maar als de les voorbij is mogen die kinderen toch zelf weten wat ze doen.
Lijkt mij toch niet dat ik 180 graden gedraaid ben.
Jawel, je bent nu niet meer voor Ajax.
 
G

Gast

Guest
Die Antonia trouwens. PRACHTIG. Haha. Dat soort dingen kan ik dan weer enorm waarderen. Dit in tegenstelling tot die stakkers van PSV. Isimat en vooral Rekik en Bruma. Wat een malloten.

Wat deed Antonia dan?
 

erka

Well-known member
CEF9HXfWIAES2iS.jpg


CEpRxErWAAM8Hz3.jpg
 
G

Gast

Guest
Kan iemand me nou eindelijk eens vertellen hoe dat nou zat met Antonia???
 
Bovenaan