The Jukebox

Unregistere

Well-known member
En de munt gaat naar Frank Ocean voor een nummer van de onvolprezen topplaat Channel Orange, helaas lastig vindbaar op YouTube:

 

Unregistere

Well-known member
Ik gooi er nog maar een muntje in voor Foxygen. Hun album Hang blijft een van mijn favoriete platen van 2017.


Alleen al in dit nummer gebeurt zo ontzettend veel.
 

U.G.

Well-known member
Omdat dit zo'n 15 jaar na dato gewoon nog steeds king Hyper track is. De rest van hem hoef ik niet aan te horen, maar dit, op de juiste volume....

 

U.G.

Well-known member
Ik leer serieus vandaag pas dat een blanke dit zingt. Een WTF momentje, in mijn boekje ??n van de beste soulliedje dat ik ken.

 

Unregistere

Well-known member
Mijn muntje gaat vandaag naar Chandeaux. Urban-damestrio uit Rotterdam, waaronder de vriendin van een speler van ons (die ook in de clip figureert):


Beetje pluggen dus!
 

erka

Well-known member
Klassiekertje uit Vara's Vuurwerk. Henk Westbroek was er helemaal weg van, ik ook.

 

Unregistere

Well-known member
Bright Phoebus van Lal & Mike Waterson, een vrijwel vergeten folkklassieker uit 1972, kwam onlangs opnieuw uit. Liefhebbers van het genre moeten die plaat zeker eens beluisteren. Muntje voor Lal & Mike vandaag.

 

Unregistere

Well-known member
Hebbie nog muntjes? Tuurlijk, doe maar voor Anderson .Paak dan!


Woooooo die kantine helemaal op stelten hoor!
 

U.G.

Well-known member
Ff een belachelijk vette jam van way back !


I see sowieso dead people, blijft Prince tegenwoordig gewoon 'staan' op Youtube ?

 

Unregistere

Well-known member
Muntje van vandaag kan alleen maar naar Tom Petty gaan.


Weer een goede muzikant die ons is ontvallen.
 

Janssen

Well-known member
En de munt gaat naar Frank Ocean voor een nummer van de onvolprezen topplaat Channel Orange, helaas lastig vindbaar op YouTube:


Ik volg dit topic te weinig maar zag deze bovenaan staan. Heb dat album redelijk grijs gedraaid destijds.

Er staat overigens wel een aardige live versie van SNL op Youtube. Daar doet ook nog een bekende gitarist mee.

 

erka

Well-known member
Exact 30 jaar geleden kwam dit baanbrekende nummer in de Top40. Ik vind m nog steeds briljant.

 
Bovenaan