Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Zie nu pas de beelden + geluid van Haase, en ja, dat is overduidelijk hindrance/Audible Obscenity.

JMD

Well-known member
Murray 5-2 voor in de vierde set.

Het gaat echt snel vandaag. Alsof alle spelers door hebben dat het kritisch wordt qua tijdplanning t/m zondag zijn er opvallend veel snelle partijen. Al een partij of 60 gespeeld...

JMD

Well-known member
Bertens morgen 2e partij op Court Suzanne Lenglen, na de 1/4 finale heren Thiem - Goffin. Zij starten om 13.00, Bertens sowieso niet voor 15.00

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Bertens morgen 2e partij op Court Suzanne Lenglen, na de 1/2 finale heren Thiem - Goffin. Zij starten om 13.00, Bertens sowieso niet voor 15.00
Neem aan dat je het over de kwartfinale hebt? Wetende dat Wawrinka - Murray een halve finale is en Djokovic er natuurlijk ook nog in zit.

Reinoud

Well-known member
Weersverwachting weer minder dan als die voor vandaag toch? Hopelijk komt ze pas laat de baan op. Kan ik nog een deel meepakken.

Verwachting zal niet al te slecht zijn, anders zouden ze wel voor 13.00 beginnen toch.

JMD

Well-known member
Weersverwachting weer minder dan als die voor vandaag toch? Hopelijk komt ze pas laat de baan op. Kan ik nog een deel meepakken.

Verwachting zal niet al te slecht zijn, anders zouden ze wel voor 13.00 beginnen toch.

Nee, dat laatste klopt niet. Dat is altijd zo op de laatste do+vr dat de hoofdbanen pas om 13.00 beginnen. Zo is dat ook bekend gemaakt met de kaartverkoop. En aangezien er maar 3 partijen zijn op 1 baan hoeft daar niet van afgeweken te worden.

Ja, morgen zou idd volgens planning weer slechter zijn.

Bestaat niet meer

Well-known member
als we er vanuit gaan dat Serena morgen gewoon wint:

Bertens QF 1471 33e
Bertens SF 1821 27e
Bertens F 2341 18e
Bertens W 3041 10e/11e (afhankelijk of Stosur wel of niet wint van Muguruza)

Voor degenen die hopen op top-10 Kiki Bertens moeten dus hopen dat ze in de finale wint van Muguruza. Hoeven er verder in ieder geval geen vragen meer gesteld te worden op welke plek Bertens terecht komt maandag.

JMD

Well-known member
Ze komt dus heel dicht in de buurt van de 'geplaatste status' op een GS. Erg mooi, want dan voorkom je dat je een grote tegenstander tegenkomt.

Seeding ranking voor Wimbledon is op 20 juni.

Overigens, hoe reken jij dat zo snel uit? Of van welke site haal jij dat?

Pascallovic

Well-known member
Op gravel goed wil niet zeggen dat je het op Wimbledon ook laat zien. Compleet ander spelletje. Kijken of ze het ook op een andere ondergrond kan. Gravel ligt haar duidelijk wel momenteel.

Bestaat niet meer

Well-known member
maar een geplaatste status zorgt er iig wel voor dat je de 1e 2 rondes geen top-30/35 speelster tegen komt, dat kan wel verschil maken dat je mogelijk tijd krijgt om in toernooi te groeien. Vorig jaar nog halve finale op Rosmalen dus ze kan ook winnen op gras (toen 2x top-40 speelster verslagen)

Pascallovic

Well-known member
maar een geplaatste status zorgt er iig wel voor dat je de 1e 2 rondes geen top-30/35 speelster tegen komt, dat kan wel verschil maken dat je mogelijk tijd krijgt om in toernooi te groeien. Vorig jaar nog halve finale op Rosmalen dus ze kan ook winnen op gras (toen 2x top-40 speelster verslagen)
Bij het vrouwentennis zegt een geplaatste status mij juist helemaal niks. In de kwart finales 4 van de 8 ongeplaatst en in de 1/8 finale maar 9 van de 16 speelsters volgens de plaatsingslijst.

Ik zie alweer dat de druk wordt opgevoerd. Laat haar lekker spelen, in plaats van ver vooruit te kijken. Ik hoor een Krajicek ook al over een mogelijke winst van Roland Garros.

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij het vrouwentennis zegt een geplaatste status mij juist helemaal niks. In de kwart finales 4 van de 8 ongeplaatst en in de 1/8 finale maar 9 van de 16 speelsters volgens de plaatsingslijst.

Ik zie alweer dat de druk wordt opgevoerd. Laat haar lekker spelen, in plaats van ver vooruit te kijken. Ik hoor een Krajicek ook al over een mogelijke winst van Roland Garros.

Precies.

Laat dat ook maar aan Sluiter over. Prima combinatie zo.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik blijf erbij dat zij een structurele top-25 speelster kan zijn. Maar ik ben het absoluut met jullie eens dat ze voorlopig vooral lekker moet blijven spelen. En lekker blijven trainen met Held Raemon uiteraard.

inhethoekje

Active member

We hebben geen aansprekend voetbalelftal meer dus gooien we alles op Max, Tom, Kiki ,Stephen en Daphne.

Max is al wereldkampioen geschreven en als Schippers geen goud haalt is het ook zwaar ruk, en Dumoulin moet op zijn minst 6 dagen de gele trui dragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan