Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Het lijkt erop dat Bertens dit jaar eindelijk gaat laten zien hoe goed ze is. Hopelijk kan ze deze steigende lijn doortrekken en staat ze over een tijdje in de top-25.

Dat is denk ik iets te hoog gegrepen voor haar. Maar een keurige top50-speelster moet mogelijk zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is denk ik iets te hoog gegrepen voor haar. Maar een keurige top50-speelster moet mogelijk zijn.

Waarom? Als je ziet hoe ze in de FED cup speelde en hoe ze de laatste tijd steeds vaker van goede speelsters wint, dan zie ik niet in waarom ze het niet zou kunnen redden. Zeker nu er meer en betere begeleiding is.
 

JMD

Well-known member
Waarom? Als je ziet hoe ze in de FED cup speelde en hoe ze de laatste tijd steeds vaker van goede speelsters wint, dan zie ik niet in waarom ze het niet zou kunnen redden. Zeker nu er meer en betere begeleiding is.

Ze doet mij in alles denken aan Sluiter als tennisser. Een speler die fantastische prestaties kan neerzetten, excelleert in teamverband, maar net de klasse mist om dat hoge niveau continu aan te houden.
En overigens: top50 zou ik niet niet-redden willen noemen. Dat is nog steeds gewoon heel goed.

Verder zullen we het daar als NL voorlopig mee moeten doen... (helaas)
 

JMD

Well-known member
Damn... Bij 5-0 gaat het regenen... Zat ie net lekker in zijn spel.

Spelers blijven wel op de baan, baan wordt ook niet bedekt met het zeil, dus lijkt een kort buitje
 

JMD

Well-known member
En de eerste set is binnen voor de Nederlander, 6-1. De regenbreak was kort. Het is de eerste set die gewonnen wordt in RG'16.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel lekker als lucky loser het toernooi inkomen, de nummer 203 van de wereld treffen in de eerste ronde en die dan ook nog eens makkelijk weg te tikken.
 

JMD

Well-known member
Direct een break in de 3e set.

Snel nu de 3e set pakken, je weet nooit wanneer het weer gaat regenen. Zou mooi zijn als je binnen 2 uur klaar bent en je weet dat je op zijn vroegst pas woensdag weer aan de bak moet.
 

JMD

Well-known member
De eerste partij op baan 2 is ook klaar, dus Haase kan zo de baan op.

Sijsling 4-1 voor in de 3e set, dubbele break. Wat de Roemeen de laatste games laat ziet slaat nergens op.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
En toch niet onder de indruk van Sijsling in de 3e set, laat zich te veel meetrekken in het lage niveau van de Roemeen.
 

Mommiej

Well-known member
wat een prutser die Sijsling weer, verbaast me ook eigenlijk helemaal niks bij hem, mentaal zo labiel als maar kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan