Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
eerst Goffin - Murray, normaal wordt dat al meteen 1-3. Mocht het toch 2-2 worden dan kan de 5e pot echt alle kanten op, beide spelers zullen dan niet gewend zijn om met zoveel druk te spelen.
 

JMD

Well-known member
Murray nog 2 klappen weg van de winst van de Davis Cup.

Volgens mij heeft dan van het kwartet Federer-Djokovic-Nadal-Murray iedereen een keer de DC gewonnen.
 

Maasveld

Well-known member
Djokovic veegt Nadal finaal van de baan in de finale van Doha. Die is wel klaar voor de Australian Open.

EDIT: 6-1, 6-2 uiteindelijk. Wat een partij.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Om maar een lijstje te maken van de winnaars van de afgelopen 10 jaar.

Djokovic
Wawrinka
Nadal
Cillic
Murray
Federer
Del Porto
Safin

Williams
Li Na
Sjarapova
Kvitova
Azerenka
Bartoli
Clijsters
Stosur
Schiavone
Koetznetnova
Ivanovic
Henin
Mauresmo
 

Maasveld

Well-known member
Het gaat niet om de winnaars van de afgelopen 10 jaar, maar spelers die in de top 50 hebben gestaan de afgelopen 10 jaar. Mannen als Roddick, Ferrero, Gaudio en Hewitt behoren dus ook tot de mogelijkheden.
 

Maasveld

Well-known member
Dat zeg ik toch ook. Die 4 die ik opnoem hebben ook een grand slam gewonnen, maar wel meer dan 10 jaar geleden.
 

Marinos

Well-known member
Ik snap zulke berichtgeving nooit. Zestien spelers die de afgelopen tien jaar top 50 hebben gestaan. Waarom moet er zo'n schimmige grote groep benoemd worden als er gewoon 16 namen bekend zijn bij de betreffende instantie. Namen en rugnummers willen we hebben!
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap zulke berichtgeving nooit. Zestien spelers die de afgelopen tien jaar top 50 hebben gestaan. Waarom moet er zo'n schimmige grote groep benoemd worden als er gewoon 16 namen bekend zijn bij de betreffende instantie. Namen en rugnummers willen we hebben!

Er moet eerst per speler onderhandeld worden op welke manier ze het beste aan damage control kunnen doen voor die persoon.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik keek even op zijn Wiki pagina, maar hij was toen al zo goed. Had ik niet verwacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan