Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Haase 3e partij baan 6 (na 1 heren en 1 damespartij)
Bertens 1e partij baan 8

Overigens kan dit nog iets veranderen als men de partijen vanavond niet af krijgt.
 

JMD

Well-known member
Op Ziggo zijn ze gestopt met tennis uitzenden... Geen idee waarom, ik zie beachvolleybal, voetbal (herhaling Liverpool - Everton), golf, autosport en hockey voorbijkomen...
 

JMD

Well-known member
Karlovic en Bedene spelen 4 tiebreaks. Is volgens mij pas de 2e keer in GS-historie dat dit gebeurt, Krajicek - Philippoussis op Wimbledon 2002 was de eerste keer volgens mij.
 

JMD

Well-known member
De spanning wordt hem even te veel... Deuce nu.

Is die Medvedev de zoon van die speler van rond de eeuwwisseling (Roland Garrosfinale tegen Agassi in 1999)??

Nu 3e MP. 3x is scheepsrecht.
 

JMD

Well-known member
Medvedev kan ver komen, in een eventuele 4e ronde tegen Tsonga. Voor die tijd komt hij sowieso geen geplaatste spelers tegen, want Verdasco (die hij in 3R zou tegenkomen) ligt er al uit.
 

JMD

Well-known member
Dat is een Oekra?ner, dit is een Rus.

Scherp.

Overigens hoeft het een het ander niet uit te sluiten natuurlijk, als papa Medvedev met een Russin getrouwd is, kan de zoon (die dan Russisch/Oekraiens is) best er voor kiezen om met de Russische nationaliteit te spelen.
 

JMD

Well-known member
En het eerste MP is raak... 2x een fraaie return. 8-6 in de 5e set. Het eerste breakpunt van het hele duel is dus raak.
 

JMD

Well-known member
Bijna alle damespartijen van vanavond zijn driesetters. Die gaan niet allemaal afgemaakt worden vanavond gezien het licht. Ook de meest idiote scores: 6-1 1-6, 6-0 1-6....
 

JMD

Well-known member
Inmiddels dus ook definitief dat Bertens morgen 1e partij baan 8 speelt en Haase 3e partij baan 6. Op hun banen zijn de partijen van vandaag klaar. (Al zou Bertens altijd de 1e partij hebben gehouden omdat afgebroken partijen altijd als 2e de baan op gaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan