Roger is in deze fase gewoon beter in de rally.
Dat belooft idd niet veel goeds voor Nadal. Maar goed, het kan zo omslaan, dat zagen we in set 2 en begin set 3.
Jep. Het is genieten.Het blijft altijd magistraal om deze mannen tegen elkaar te zien spelen. Beiden misschien niet meer zo goed als, laten we zeggen, een jaar of 7 geleden, maar de klasse blijft er wel vanaf druipen. Twee van de beste tennissers ooit.
Break Federer, dus we kunnen set 3 voor hem opschrijven.
De backhand van Federer loopt vandaag echt geweldig zeg. Nadal heeft er geen antwoord op.
Federer - Nadal wordt beschouwd als de beste tennisrivaliteit uit de historie. Met die Wimbledonfinale van 2008 natuurlijk als hoogtepunt, door kenners beschouwd als de beste partij ooit.
Ik word er niet graag aan herinnerd, omdat Nadal die partij won. Maar dat was inderdaad een geweldige wedstrijd.
Same here. Ben altijd Federerfan geweest, maar dat was een juweel van een partij. Federer stond overigens met 2-0 achter in sets toen, was de eerste uren niet sterk. Het had zijn 6e Wimbledon op rij geweest, een verbetering van Borg's record.
Overigens zou ik vandaag ook vrede hebben met Nadal, die gun ik het ook wel.
Weer breakpunt Nadal na 2 fouten van Federer, maar weggeserveerd
Het mooie aan deze rivaliteit is dat de meeste mensen denk ik wel geneigd zijn om voor Federer te zijn, vanwege zijn 'gentlemen uitstraling'. Maar de waarheid is dat Nadal ook gewoon een hele sympathieke kerel is en dat ze erg goed zijn met elkaar.
Dat belooft idd niet veel goeds voor Nadal. Maar goed, het kan zo omslaan, dat zagen we in set 2 en begin set 3.