Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ai, Tsonga mist een makkelijke volley voor 4-4... Deuce nu

En voordeel Murray, Tsonga gaat op het verkeerde moment naar voren, Murray is genadeloos
 

JMD

Well-known member
3 fantastische punten op rij voor Tsonga, breakt Murray en serveert zometeen voor de 4e set. Tsonga stond 4-2 achter in deze set...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er zijn weinig spelers die zulke mooie winners kunnen slaan als Tsonga. Echt niet normaal.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd wat ze gaan doen als Tsonga deze set wint. Gaan ze van de baan af om het dak (en dus de verlichting) aan te doen? Of beginnen ze aan set 5 met het risico diep in die set op een ongunstig moment te moeten stoppen.
 

SanMark.

Well-known member
Alle keren dat ik iets zie van Murray Tsjonga gaat Tsjonga als een dolle naar voren en hij word continue gepasseerd.

Misschien eens een andere tactiek proberen ?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alle keren dat ik iets zie van Murray Tsjonga gaat Tsjonga als een dolle naar voren en hij word continue gepasseerd.

Misschien eens een andere tactiek proberen ?

Dat is echt onbegrijpelijk. Als hij gewoon achterin blijft, kan hij blijven uithalen met zijn forehand en dicteert hij de rally's.
 

JMD

Well-known member
Murray laat ook zo duidelijk aan zijn tegenstanders zien dat hij mentaal zwak is. Djokovic, Nadal, Federer zien er altijd sto?cijns uit, of ze nou goed of slecht spelen...

Ik zou niet graag in de players box zitten van de Brit, loopt constant te mopperen naar je.

5e set. Bring it on. Met terugwerkende kracht is die 1e set zo zonde... Maar goed. Allez Tsonga!!!
 

JMD

Well-known member
Alle keren dat ik iets zie van Murray Tsjonga gaat Tsjonga als een dolle naar voren en hij word continue gepasseerd.

Misschien eens een andere tactiek proberen ?

Het is Tsonga ipv Tsjonga, maar voor de rest heb je gelijk.. :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is echt onbegrijpelijk. Als hij gewoon achterin blijft, kan hij blijven uithalen met zijn forehand en dicteert hij de rally's.

Dat is niet helemaal waar. In set 1 en 3 maakte hij juist aan het net vele punten en was Murray veel sterker van achteruit. Murray kan alleen wel vanuit elke hoek counteren en passeren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is niet helemaal waar. In set 1 en 3 maakte hij juist aan het net vele punten en was Murray veel sterker van achteruit. Murray kan alleen wel vanuit elke hoek counteren en passeren.

Ik ben pas vanaf set vier gaan kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is niet helemaal waar. In set 1 en 3 maakte hij juist aan het net vele punten en was Murray veel sterker van achteruit. Murray kan alleen wel vanuit elke hoek counteren en passeren.

Ja dat heb ik dus niet gezien. Heb de eerste set gekeken iets van de derde set en nu even een paar slagen. Het was voor mij ook puur een moment opname.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tsonga maakt 67% netpunten. 44 totaal. Gewoon een goede keuze, zeker op gras.

Murray heeft een ongewoon laag 1e service percentage. Verder is het echt een enorm gelijkopgaande strijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sleutelpunten voor Tsonga zijn z'n prima returns en goedlopende opslag en vele punten aan het net.

Murray pakt heel veel punten op z'n eerste opslag (en dan met name naar buiten) en de middellange en lange rallies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan