Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friesland

Well-known member
De umpire bij Berdych - Vesely heeft het steeds over Berdyš.

Doet een beetje denken aan Raiders of the Lost Ark:
Sallah: "They call him Belloj."
Indy: "No, Belloq. His name is Belloq."
 

Friesland

Well-known member
Berdych vergooit in de vierde set een 5-2 voorsprong. Uiteindelijk wordt het een tiebreak waarin Vesely op 6-1 komt. Berdych zegt dat hij niets meer kan zien, maar ondanks dat hij er zelfs niets van kon zien werkte hij de setpunten weg. Uiteindelijk trekt Vesely toch aan het langste eind en zet de partij op 2-2. De vijfde set volgt morgen.
 

JMD

Well-known member
Bertens en Rojer uitgeschakeld trouwens, net als Middelkoop

Verder was het de dag van de lange partijen, zo had baan 3 tot 2x toe een damespartij die 9-7 in de 3e set eindigde, waren er 2 herendubbels die ver over de 10-10 in de 5e set gingen en is er ook 1 gestaakt bij 13-13 in de 5e set...

Morgen om 14.00 op centre Halep - Kerber, gevolgd door Serena - Pavlyuchenkova. Op baan 1 Venus - Shvedova en dan Cibulkova - Vesnina. In beide gevallen komt er na die singles een herendubbel de baan op.
 

JMD

Well-known member
Ik weet dat niet iedereen het even leuk vindt, maar ik blijf dat seniorentoernooi fantastisch vinden... Bahrami sloeg net vanaf de baseline de bal met dusdanig effect dat de bal net over het net stuitte en toen weer terug...
 

Mommiej

Well-known member
Ik blijf het ook fijne afwisseling vinden in 2e week grand slam, zeker op zo'n traditierijk toernooi als Wimbledon is. Enige nadeel is dat Bahrami nu niet samen speelt met Leconte (die staat op baan 18 nu te spelen tegen Eltingh/Haarhuis)
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het ook fijne afwisseling vinden in 2e week grand slam, zeker op zo'n traditierijk toernooi als Wimbledon is. Enige nadeel is dat Bahrami nu niet samen speelt met Leconte (die staat op baan 18 nu te spelen tegen Eltingh/Haarhuis)

Ja, dat is wel jammer inderdaad... Bahrami/Leconte was echt het toppunt van de afwisseling van meligheid en fantastisch tennis
 

JMD

Well-known member
Berdych wint vandaag de 5e set van Vesely en plaatst zich dus ook voor de kwartfinale.

Die zien er bij de heren nu als volgt uit:
Querrey - Raonic
Federer - Cilic
Berdych - Pouille
Tsonga - Murray
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tsonga is net weer een beetje op niveau en Berdych speelt het hele jaar al niet goed.

Ik hoop overigens gewoon dat Murray de finale haalt. Is by far de beste speler in dat schema. Erg knap hoe zich de laatste jaren heeft ontwikkeld. Z'n service sterk verbeterd, backhand inmiddels net zo goed als z'n forehand en ook veel beter aan het net.

Laat het maar mooi Federer-Murray worden zondag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan