Tennis

gevegt

Well-known member
Bertens is mentaal nog redelijk zwak, maar ook daar heeft ze het afgelopen jaar giga sprongen gemaakt. Als ze deze voortgang kan doorzetten wordt ze top 3.

Friesland

Well-known member
Osaka en Kerber zitten ondertussen in de derde set.
Als Kerber wint, dan pakt Bertens de groepswinst als ze van Stephens wint. Stephens plaatst zich voor de halve finales als ze met 2-0 van Bertens wint.
Als Osaka wint, dan pakt Stephens de groepswinst als ze van Bertens wint. Bertens plaatst zich voor de halve finales als ze met 2-0 van Stephens wint.

Friesland

Well-known member
Kerber heeft gewonnen. Dat betekent dat Bertens genoeg heeft aan een overwinning op Stephens om de groepswinst en daarmee een plaats in de halve finale veilig te stellen. Stephens kan ook een plaats in de halve finale veiligstellen, maar dan moet ze wel met 2-0 winnen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonde. Partij gaat aardig gelijk op, maar het inmiddels eentonige verhaal is weer dat Bertens teveel fouten maakt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En gelijk de break in de derde set. Zoals ze nu speelt is het echt genieten geblazen. Wat een power!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerste zes games van Bertens - Osaka was van beide dames geweldig en ging zeer gelijk op. Daarna zakte Osaka weg, naar het schijnt als gevolg van een blessure van de Japanse. 5-3 voor Kiki nu en Osaka is naar binnen voor een medische time-out.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bertens wint na een wel heel makkelijke game de eerste set. Ik denk dat Osaka gaat opgeven. Jammer hoor, want het was tot 3-3 echt een hele leuke partij.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En inderdaad, ze geeft op. Betekent volgens mij wel dat Kiki in de halve finale staat.

JMD

Well-known member
En inderdaad, ze geeft op. Betekent volgens mij wel dat Kiki in de halve finale staat.

Klopt.
Mooi gedaan van Bertens!

In groep A zijn de 2 'lager' geplaatste speelsters door, dat kan ook gebeuren in groep B. De winnares van Kerber - Stephens gaat door. Als Stephens wint wordt Bertens 2e in de groep en speelt ze morgen tegen Svitolina, als Kerber wint wortdt Bertens 1e in de groep en speelt ze morgen tegen Pliskova.

Bovenaan