Tennis

JMD

Well-known member
Ik denk sowieso dat Federer en Nadal echt uitzonderlijk goed zijn. Maar buiten dat is er niemand die er echt bovenuit steekt. De jongere spelers die jij noemt verliezen telkens van andere spelers. Ze zijn (nog) niet goed genoeg om definitief het stokje over te nemen.

Klopt, die 2 zijn uitzonderlijk goed, Djokovic er ook nog wel bij. Maar bij dat rijtje van ElSimao zitten nog een flink aantal dertigers die toch ook vaak nog steeds van de twintigers winnen. Dat vind ik wel opvallend.

ElSimao

Active member
Klopt, die 2 zijn uitzonderlijk goed, Djokovic er ook nog wel bij. Maar bij dat rijtje van ElSimao zitten nog een flink aantal dertigers die toch ook vaak nog steeds van de twintigers winnen. Dat vind ik wel opvallend.

Exact! Wawrinka heeft ook op zn 30e / 31e zijn piek gehad, terwijl de generatie toppers ervoor (dus Sampras en Agassi) toen min of meer al klaar waren. Hoeveel grandslams worden er nu al achter elkaar door dertigers gewonnen? In het verleden echt ongekend. Waarom gaan de spelers nu langer mee?

JMD

Well-known member
Del Potro en Simon zijn er trouwens een uur geleden mee gestopt. Deden al 3 uur en een kwartier over 3 sets (stand 2-1 voor Del Potro), ze wilden niet verder spelen, aangezien de duisternis met een minuut of 20 echt zou invallen, en de kans op een beslissing voor die tijd zo goed als nihil was.

Op het centre court is men onder het dak verder gegaan met een mixeddubbel. Men begon onder het dak bij een 1-1 stand in sets, Murray/Azarenka kwamen 5-2 achter in set 3, hun tegenstanders mochten 2x de partij uitserveren maar deden dat niet. Staat nu 6-5 voor Murray/Azarenka.

JMD

Well-known member
Bertens morgen zoals eerder gemeld 2e partij baan 1 (start om 14.00, eerst de partij Cibulkova - Ostapenko), na Bertens speelt op baan 1 dan Haase zijn kwartfinale herendubbel.

Azarenka/Murray breken op love en winnen dus met 7-5.

JMD

Well-known member
NL junior staat 5-3 voor in 3e set van 2e ronde jongensenkel. NL junior verspeelt voorsprong en wordt op 5-5 gebroken. Bij 6-5 30-15 slaat hij een mishit, en ramt zijn racket kapot. Was alleen even vergeten dat hij al een waarschuwing had staan en dus point penalty, dus direct einde wedstrijd...

Maasveld

Well-known member
NL junior staat 5-3 voor in 3e set van 2e ronde jongensenkel. NL junior verspeelt voorsprong en wordt op 5-5 gebroken. Bij 6-5 30-15 slaat hij een mishit, en ramt zijn racket kapot. Was alleen even vergeten dat hij al een waarschuwing had staan en dus point penalty, dus direct einde wedstrijd...
Nooit geweten dat Robin Haase al zo vroeg een kind heeft gekregen.

JMD

Well-known member
Nooit geweten dat Robin Haase al zo vroeg een kind heeft gekregen.
:)

Van wat ik zo op de beelden in kon schatten is deze Deney Wasserman (want om hem gaat het) nu al langer dan Robin Haase en lijkt hij er totaal niet op... :p

JMD

Well-known member
Del Potro wint de 4e set en is de laatste kwartfinalist. Morgen wacht Nadal. Het is niet moeilijk te raden welke partijen op Centre gaan komen morgen. Federer en Nadal... Sowieso zijn die 2 al vaak op Centre te zien, maar spelen nu ook tegen de hoogste tegenstanders (Anderson (8) en Del Potro (5)).

Jamel

Administrator
Forumleiding
Spannend weer! Ik vind Goerges eigenlijk wat beter, maar Bertens knokt zich terug op karakter.

Bovenaan