Tennis

JMD

Well-known member
Een tiebreak met onnodige fouten, Bertens komt nog terug van 6-2 tot 6-5, maar dan weer een onnodige fout. 3e set dus.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik erger me kapot aan die Williams. Dat slome gedoe bij het serveren elke keer. En dan dat vreselijke gekrijs.

Hup Kiki, maak het af!

erka

Well-known member
Gewonnen!!!!

Ik blijf erbij: als dat toch goed zit in t koppie he, dan kan ze alles.

JMD

Well-known member
Keurig hoor! Voor het eerst van een top10-speelster gewonnen op een andere ondergrond dan gravel.

JMD

Well-known member
Federer zoals te verwachten viel eenvoudig naar de 4e ronde. Maar wat opvallender is: hij heeft in zijn 3 duels nog geen BP tegen gehad...

JMD

Well-known member
Gezien zijn tegenstanders vind ik dat nu niet zo heel bijzonder.
Nadal is ook niet echt sterke tegenstanders tegengekomen, maar is wel al gebroken (door bv Kukushkin).

De tegenstanders van Federer staan allemaal boven of rond die positie. Dus winst was zeker de verwachting, straight sets ook, maar geen enkel BP tegen vind ik toch wel heel knap, want een BP tegen heb je al snel.

Pascallovic

Well-known member
Halep er ook maar uit. Toch wel 1 top 8 speelster bij de laatste 16 en dat is dan de nummer 7 geplaatst Pliskova.

JMD

Well-known member
Halep er ook maar uit. Toch wel 1 top 8 speelster bij de laatste 16 en dat is dan de nummer 7 geplaatst Pliskova.

Vandaag waren er 6 duels tussen een geplaatste en een ongeplaatste speelster bij de dames. In 4 gevallen verliest de geplaatste (Halep, Mertens, Kontaveit en Suarez N.), in 1 geval lijkt de geplaatste ook te gaan verliezen (Gavrilova staat set en 4-1 achter) en alleen Ostapenko won...

JMD

Well-known member
Bertens nu op baan 2, staat 2-1 voor in set 1, heeft Pliskova gebroken.

Hup Kiki!

JMD

Well-known member
Ze pakt set 1. Daar hoefde ze in de laatste game overigens weinig voor te doen met een paar ongelooflijke missers van Pliskova.

Kom op Kiki! Volhouden!

Bovenaan