Tennis

JMD

Well-known member
De Nederlandse tennissers die genoemd worden in het matchfixing schandaal zijn Boy Westerhof en Antal van der Duim. Het matchfixing schandaal speelt zich af rond de kleine proftoernooitjes.

Die stonden in 2014 ofzo al onder verdenking, nadat er bij een onderling duel wel hele gekke dingen waren gebeurd.

Dat dit bij de kleine toernooien gebeurt is logisch, spelers verdienen daar niet zoveel, dus zijn vatbaarder voor omkoping.

JMD

Well-known member
Die Stephens heeft nog nooit wat gepresteerd op RG, steeds een vroege exit en is nu op weg naar de titel, een set en een break voor...

JMD

Well-known member
Nu een break voorsprong voor Halep, maar wel 0-40 achter op eigen service

JMD

Well-known member
Nadal inmiddels 2-0 in sets en een break voor. Had het dus echt lastig op woensdag, en zonder die regenbreak had ik het nog moeten zien, maar verder dus weer onbedreigd naar een RG-zege.
En de 'nieuwe garde' krijgt weer een klap, de 6e GS op rij voor Nadal of Federer, en de 7e op rij die door een dertiger gewonnen wordt (Wawrinka won US Open 2016)

Reinoud

Well-known member
Bertens geeft de eerste set even uit handen zeg. Stond 5-2 voor, maar verliest ondanks setpunten met 5-7

Reinoud

Well-known member
Ze pakt de wedstrijd met hangen en wurgen. Tegenstander was overigens verliezend finalist van vorig jaar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was een mooi potje. Jammer dat Kyrgios in de tweede set weer gek ging doen. Verder ging het behoorlijk gelijk op en sloegen beide mannen een aantal prachtige ballen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Andy Murray heeft zijn eerste wedstrijd na bijna een jaar eruit geweest te zijn gespeeld in de 1e ronde op Queens. Hij verloor met 2-6 7-6 7-5 van Nick Kyrgios De wedstrijd duurde duidelijk te lang voor hem van wat ik ervan gezien heb. Hij is er zeker nog niet klaar voor. Ik denk dat Wimbledon nog te vroeg komt voor hem.

Bovenaan