Tennis

JMD

Well-known member
Dus typisch vrouwentennis. Is wel veel vaker zo dat de eerste set met iets van 6-0/1 naar de ene gaat en dan de volgende met 6-0/1 naar de ander...
 

JMD

Well-known member
Krejcikova wint en staat met de 'schaal' met een gezicht vol verbazing. "Heb ik dit echt gedaan"...
 

JMD

Well-known member
Rottgering speelt 2e partij baan 1 (die baan start om 12.00 NL tijd), na de rolstoeltennisfinale bij de heren. Het duel van Rottgering begint zeker niet voor 14.00 NL tijd
 

JMD

Well-known member
Ik was weg vanavond, ging om 19.45 weg toen de 2e set TB van de herendubbelfinale toch een prooi werd voor Heliovaara/Patten. Uiteindelijk werd ook de 3e set (net als de 1e) een TB...

Ik kom net thuis en zie dat de damesdubbelfinale nog bezig is, was de eerste set ook hier een TB. Als ze zo doorgaan halen ze de 'curfew' niet....
 

JMD

Well-known member
En ook deze set wordt een TB, maar hier wint het koppel dat de eerste set wint ook de 2e set. Siniakova/Townsend wint. Siniakova dubbelde jarenlang met Krejcikova, was daar ook heel succesvol in, maar dat partnership is weg. Krejcikova kwam tot de kwartfinale met ene nieuwe partner, maar won vanmiddag de singlestitel.
 

JMD

Well-known member
Rottgering speelt 2e partij baan 1 (die baan start om 12.00 NL tijd), na de rolstoeltennisfinale bij de heren. Het duel van Rottgering begint zeker niet voor 14.00 NL tijd
Duel gaat om 14.00 beginnen, de rolstoelfinale heren is klaar.
 

JMD

Well-known member
Anders verspeel je als Alcaraz zijnde 3 matchpoints omdat je geen 1e service meer in krijgt en de meest eenvoudige volleys en forehands mist. 5 punten op rij naar Djokovic die weer terugbreakt.. 5-5 nu
 

JMD

Well-known member
tiebreak, en in het eerste punt mist Alcaraz direct een makkelijke forehand..

1-1 nu
 

JMD

Well-known member
Aiii, daar is de mini-break terug, bal gaat net 2 mm ofzo uit... 3-3 bij change-over
Service loopt nog steeds niet bij Alcaraz
 
Bovenaan