Ze zullen gepland worden ja, maar als ze achterin de dag zitten is kans aanwezig dat ze partij niet af zullen kunnen maken als ze al mogen beginnen9 partijen idd afgelast. Gaan (als er geen regenonderbrekingen meer komen) naw op een partij of 45 uitkomen vandaag (van de 64 (+1 to finish) geplande), dus dan is de achterstand 20 partijen.
In dat geval zullen alle 2e rondepartijen die normaal op de planning stonden ook gepland worden morgen, dan dubbelt men gewoon wat minder dan gepland.
Als er 20 partijen over blijven, betekent dit dat die allemaal als 1e (en een paar als 2e) de baan op gaan. Dat betekent dat de eerste tweederondepartij al als 2e de baan op kunnen.Ze zullen gepland worden ja, maar als ze achterin de dag zitten is kans aanwezig dat ze partij niet af zullen kunnen maken als ze al mogen beginnen
Gestaakte partijen wegens duisternis komen altijd als 2e de baan op. Dus dat betekent direct Vd Zandschulp, dan de gestaakte partij en dan Rusvoorlopig
Baan 12 morgen:
12 uur direct Vd Zandschulp, gevolgd door Rus op die baan.
baan 17 morgen:
Griekspoor 2e partij na damespartij om 12 uur
baan 12 is er een herenpartij na 1,5 set gestaakt vandaag (voorlopig). Die kan er dus nog tussen geplaatst worden.
baan 17 is klaar vandaag, dus dat zie ik niet meer gewijzigd worden.
Inmiddels er tussen geplaatst op baan 12.Gestaakte partijen wegens duisternis komen altijd als 2e de baan op. Dus dat betekent direct Vd Zandschulp, dan de gestaakte partij en dan Rus
Zoals ik al aangaf in mijn post erboven. Is namelijk de standaard regel. Alleen als een partij vanwege regen wordt onderbroken vroeg in de avond en al vroeg duidelijk is dat er de rest van de dag niet meer gespeeld wordt zet men die partijen er wel eens als 1e op.Inmiddels er tussen geplaatst op baan 12.