Tennis

JMD

Well-known member
Triest half uurtje gaat er misschien aan komen voor het Britse tennis. Eerst gaat de Britse nummer 1 eruit tegen de ongeplaatste Amerikaan Eubanks, en Murray staat een break achter in de laatste set...

Die Eubanks zie ik voor het eerst spelen, leuke speler, keiharde service, aanvallend.
 

Mommiej

Well-known member
Triest half uurtje gaat er misschien aan komen voor het Britse tennis. Eerst gaat de Britse nummer 1 eruit tegen de ongeplaatste Amerikaan Eubanks, en Murray staat een break achter in de laatste set...

Die Eubanks zie ik voor het eerst spelen, leuke speler, keiharde service, aanvallend.
Die Eubanks kwam afgelopen maand toch ook al keer heel ver in grastoernooi?
 

JMD

Well-known member
Die Eubanks kwam afgelopen maand toch ook al keer heel ver in grastoernooi?
Ik heb zijn resultaten niet direct beschikbaar maar in praatje na afloop gaf hij juist aan te hebben getwijfeld of hij überhaupt wel op gras kon spelen, dus ik denk niet dat hetgeen je zegt klopt…
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb zijn resultaten niet direct beschikbaar maar in praatje na afloop gaf hij juist aan te hebben getwijfeld of hij überhaupt wel op gras kon spelen, dus ik denk niet dat hetgeen je zegt klopt…
Hij heeft vorige week Mallorca gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Hij heeft vorige week Mallorca gewonnen.
Aha. Even opgezocht dan (want begon te twijfelen of ik hem dan goed verstaan had), de weken ervoor (Surbiton, Stutgart, Halle) lag hij er steeds snel uit. Toen twijfelde hij dus, hij noemde ook specifiek Surbiton in zijn speech, maar dus vorige week blijkbaar zijn ritme gevonden.
 

JMD

Well-known member
Het is nu 16.00 maar het gaat vanavond weer krap worden naar 12 uur toe. Ze zijn pas eind 2e set in de 1e partij (heren), daarna moeten Murray en Tsitsipas nog af gaan maken en dan nog een damespartij met Swiatek en dan nog Djokovic. Dan moeten Swiatek en Djokovic wel heel snel gaan spelen. Maar Swiatek (Martic) en Djokovic (Wawrinka) komen geen 'walkover' tegen. Wel mooie partij die van Djokovic, beetje vergelijkbaar met die van Murray, een topspeler tegen een speler die ooit top was en in de nadagen van de carriere zit, maar wel nog goed is.
Ook vanavond konden ze bij de laatste partij maar 3 sets spelen, maar omdat Djokovic in de TB 3e set een 5-3 achterstand ombuigt naar 7-5 zijn ze vanavond wel na 3 sets klaar... Maar ook nu was het op het nippertje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Aha. Even opgezocht dan (want begon te twijfelen of ik hem dan goed verstaan had), de weken ervoor (Surbiton, Stutgart, Halle) lag hij er steeds snel uit. Toen twijfelde hij dus, hij noemde ook specifiek Surbiton in zijn speech, maar dus vorige week blijkbaar zijn ritme gevonden.
Met dank aan Kim Clijsters
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Men heeft 1,5 uur kunnen spelen, al 11 (van de 86 geplande vandaag) partijen zijn klaar, maar daar is de verwachte regen. De verwachting zegt dat het een paar uur op-en-af zal zijn, maar vanaf eind van de middag zou het dan permanent droog moeten worden.
De achterstand was na gisteren nog maar 35 partijen (was woensdag 77), dat zal na vandaag weer oplopen.
 

JMD

Well-known member
Er werd voor vandaag wat regen voorspeld op Wimbledon, maar de buien misten SW19... Er wordt de hele dag gespeeld, de achterstand was gisteren weer opgelopen naar 57 partijen, na vandaag zal die achterstand gehalveerd zijn...

Maar men komt op Centre wel weer in de tijdproblemen, Swiatek speelt de 2e partij nu en verloor verrassend de 1e set en kreeg in set 2 MP tegen, maar wint nu de TB. Dus het is nu 19.35 (plaatselijke tijd) en ze moeten nog een 3e set spelen, daarna komt Djokovic nog. Dus dat wordt weer spelen tegen de curfew. Ik denk dat de AELTC toch echt nu gaat nadenken of ze nog wel gestaffeld willen beginnen, met op CC pas start om 13.30 (Eng tijd). Want op baan 1 komt men steeds wel uit, maar op centre niet...

Svitolina speelt ook een 3e set, tegen Azarenka, Sluiter is erg blij. :)
 

JMD

Well-known member
Eerder vandaag maakte Rublev een wereldpassing tegen Bublik om op 40-15 in de beslissende game te komen, zojuist maakt Svitolina een minstens net zo mooie in de match tiebreak van de 3e set. Ze komt van 7-4 terug naar 8-7 voor en serveert 2x, maar Azarenka knokt terug, 8-8 nu.
 
Bovenaan