Tennis

JMD

Well-known member
Het is voor Nadal te hopen dat hij deze set aan het 'tanken' is, anders ziet het er slecht uit voor de Spanjaard.
Kwam in zijn eerste servicebeurt op 0-30, verloor de 2e en in de 3e 0-40 achter. Cilic mist het eerste BP dom (slaat de bal onnodig uit), Nadal werkt het 2e en 3e weg...
 

JMD

Well-known member
Pff, wat een game. Nadal dus 0-40 achter, maakt 5 punten op rij voor gamewinst en komt op 0-15 en lijkt op 0-30 te komen, maar Cilic met een zeer fraaie lob en vervolgens een aantal rake klappen voor gamewinst. 5-2 nu.
 

JMD

Well-known member
En 2-2 in sets.
Het ziet er slecht uit voor Nadal qua fitheid, maar heb de SPanjaard al vaker terug zien komen op het moment dat je dacht dat het over was.
 

JMD

Well-known member
Dit ziet er echt slecht uit voor Nadal.

Als Cilic zijn koppie er bij houdt wint hij dit eenvoudig. Nadal moet hopen dat Cilic zijn hoofd verliest.
 

ElSimao

Active member
Fan van Cilic, of (net als ik) hopend dat Nadal niet tegen Federer in de finale komt omdat de Spanjaard vaak van Roger wint?

Het laatste.

Ben overigens ook fan van Nadal. Erg jammer dat zijn fysiek hem nu zo parten speelt, maar ik wil dat Federer de AO pakt. Het mooiste is nog in een finale tegen Nadal, maar ik zou er geen geld op inzetten.
 

JMD

Well-known member
Het laatste.

Ben overigens ook fan van Nadal. Erg jammer dat zijn fysiek hem nu zo parten speelt, maar ik wil dat Federer de AO pakt. Het mooiste is nog in een finale tegen Nadal, maar ik zou er geen geld op inzetten.

Heb hetzelfde.

Nadal geeft op. Zou mooi zijn als Cilic tegen Federer de finale haalt, op Wimbledon was Cilic niet fit genoeg om echt tegen Federer een echte finale ervan te maken.
 

ElSimao

Active member
Heb hetzelfde.

Nadal geeft op. Zou mooi zijn als Cilic tegen Federer de finale haalt, op Wimbledon was Cilic niet fit genoeg om echt tegen Federer een echte finale ervan te maken.

Erg jammer van de manier waarop, maar ben blij met dit resultaat. Dit moet Federer kunnen pakken op papier, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Iedere wedstrijd is nu een finale voor hem. Hopelijk na Berdych tegen Sandgren en Edmund. Dat loopmonster en dat servicekanon zie ik m liever ontwijken.
 

JMD

Well-known member
Wozniacki in no-time 5-0 voor, dat betekent dat de Deense al 12 games op rij gewonnen heeft (7 in het vorige duel).
 

JMD

Well-known member
Federer binnen 20 minuten 4-1 achter in set 1.

Kom op Roger!!!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan