Telstar

Deathprod

Active member
Als hij wat van z'n energie en agressiviteit als voetballer zijnde kan overbrengen. Lijkt me dat niet verkeerd. Moet wel net onder het randje blijven.
Verder is er nog transfernieuws bij de Witte Leeuwen. Ze huren Dan Adshead en Sebastian Soto van Norwich City.
 
Aankomende zaterdag speelt Telstar tegen TOP Oss. Telstar verkoopt voor deze wedstrijd virtuele kaarten à € 1,63 per stuk. Het volledige bedrag gaat naar een goed doel.

Het goede doel zijn de ouders van Telstar medewerker Dennis Bliek. Zijn ouders hebben tientallen pleegkinderen opgevoed en iedere cent die over was werd hieraan besteed. Onlangs heeft zijn vader te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek is. Nu heeft hij de angst dat hij zijn vrouw en twee inwonende pleegkinderen niet goed achterlaat.

Misschien zijn er op dit forum nog mensen die dit prachtige initiatief willen steunen. Kaarten kun je kopen via sctelstar.nl
 

JMD

Well-known member
De iconische voorzitter Pieter de waard gaat na dit seizoen stoppen als voorzitter van Telstar. Zijn opvolger is Leon annokkee, nu voorzitter van FC Lisse.
 

Deathprod

Active member
De iconische voorzitter Pieter de waard gaat na dit seizoen stoppen als voorzitter van Telstar. Zijn opvolger is Leon annokkee, nu voorzitter van FC Lisse.
Hij wist Telstar regelmatig met ludieke acties positief in het nieuws te brengen. Ik denk dat Telstar zonder hem allang uit het profvoetbal was verdwenen. Gaat een lastige opgave voor Leon worden verwacht ik.
 

Batigoal

Well-known member
Telstar mag vooral blij zijn dat er nog steeds geen degradatie mogelijk is uit de KKD. Prima cultclub uiteraard, maar je hebt een handjevol clubs in de KKD waarvan je je kunt afvragen of ze niet meer gebaat zouden zijn met spelen op een lager niveau en bijbehorende lagere kosten.
 

JMD

Well-known member
Vorig seizoen speelde Telstar keurig middenmoot hoor... Dit seizoen is het voorlopig flink minder.

Verder idd eens met degradatie uit de 1e divisie dat mogelijk moet zijn, maar Telstar voerde de laatste jaren juist heel goed beleid en kwam volgens mij zelden onderin voor
 

Batigoal

Well-known member
Vorig seizoen speelde Telstar keurig middenmoot hoor... Dit seizoen is het voorlopig flink minder.

Verder idd eens met degradatie uit de 1e divisie dat mogelijk moet zijn, maar Telstar voerde de laatste jaren juist heel goed beleid en kwam volgens mij zelden onderin voor
Sportief hebben ze inderdaad weleens een goed jaar, alle lof daarvoor. Het is meer dat er ondanks de prestaties qua toeschouwersaantallen, op de meeste Jong-ploegen na, weinig supporters op af komen én ze krijgen jaarlijks met moeite de financiën rond. Bedoel verder niet dat ze weg moeten ofzo. Maar voor zo'n club, evenals andere kleinere profclubs zoals Top Oss, Helmond Sport en FC Dordrecht, zou een normale piramide volgens mij zoveel beter zijn. En wellicht leuker als ze sportief wat meer uitdaging hebben, maar dat is subjectief.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Hij is niet zo laf als de KNVB. Dat siert hem.
Jep. MAar ook hij maakt de opmerking halverwege het artikel van: "Tolerant zijn betekent dat wij hun keuze ook moeten respecteren."
Dan is het uit de selectie zetten weer bullshit als je hun keuze respecteert.
 

gevegt

Well-known member
Jep. MAar ook hij maakt de opmerking halverwege het artikel van: "Tolerant zijn betekent dat wij hun keuze ook moeten respecteren."
Dan is het uit de selectie zetten weer bullshit als je hun keuze respecteert.
Dus die spelers mogen dan in een ander shirt spelen?
 

JMD

Well-known member
Dus die spelers mogen dan in een ander shirt spelen?
Nee, ik ben het helemaal eens met uit de selectie zetten van die spelers. Alleen maak je dat niet sterker door dan wel aan te geven dat je de keuze respecteert...
 

gevegt

Well-known member
Nee, ik ben het helemaal eens met uit de selectie zetten van die spelers. Alleen maak je dat niet sterker door dan wel aan te geven dat je de keuze respecteert...
Dat is gewoon politiek correct praten. Hij kan moeilijk zeggen dat als je tegen homo's bent je een andere club moet zoeken.
 

JMD

Well-known member
Dat is gewoon politiek correct praten. Hij kan moeilijk zeggen dat als je tegen homo's bent je een andere club moet zoeken.
Als je echt als club zegt dat je voor iedereen bent dan vind ik dat je dat wel moet zeggen.
Wat mij betreft zou dat dan ook onderdeel van je 'sollicitatie' moeten zijn en horen clubs gewoon in contracten op te nemen dat spelers mee doen aan dit soort acties. In contracten staat vaak al vermeld dat spelers beschikbaar moeten zijn voor af en toe bij sociale activiteiten (in de wijk bv) zijn, dit mag er wat mij betreft ook bij.
 
Bovenaan