Unregistere
Well-known member
Pietje Velthuizen komt naar Telstar! :duim:
Laatst bewerkt:
Ja, we mogen van de regering toch nog niet veel, dus gaan we als tijdverdrijf maar gewoon lekker verder, Bati!
Goede keuze. Correia timmert als trainer flink aan de weg, staat volgend seizoen voor de groep bij Katwijk.
Wat vinden we van de nieuwe commercieel directeur?
Een stoephoer.
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van Telstar droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?
Ik ga voor Glynor Plet. Een lange spits, die bij FC Den Bosch niet doorbrak. Daarop vertrok hij naar hoofdklasser FC Lisse, waar ik hem ook zag spelen. Hij draaide een topseizoen en scoorde aan de lopende band. Telstar, dat altijd inventief moet zijn bij transfers, besloot hem een herkansing te bieden in het betaalde voetbal. Met succes. Plet schoot er twee jaar op een rij heel veel in en mocht het daarna hogerop proberen bij Heracles Almelo en FC Twente. Na wat rondzwervingen is hij terug bij Telstar. Zijn 21 goals in één seizoen betekenen, volgens de informatie van de nieuwe goalgetter Reda Kharchouch, nog altijd een clubrecord. Mogelijk blijft dit door de coronacrisis staan en passeert Kharchouch de man, die hij een legende noemt, dus niet. Zou leuk zijn voor Plet!
[sub]Met eervolle vermelding voor Anthony Correia, Reda Kharchouch, Thomas van den Houten, Jamal Dibi, Sjaak Lettinga, Sander Oostrom, Germaine Levant, Kelly Zeeman, Gibril Sankoh en Jordie van der Laan[/sub]
Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_Telstar
Voormalig speelster van de Telstar dames. Zit nu bij de Ajax dames.
Bedankt! Nu begrijp ik waarom het me niks zei.
En hij kent de PR-man erg goed.