Telstar

gevegt

Well-known member
Als je echt als club zegt dat je voor iedereen bent dan vind ik dat je dat wel moet zeggen.
Wat mij betreft zou dat dan ook onderdeel van je 'sollicitatie' moeten zijn en horen clubs gewoon in contracten op te nemen dat spelers mee doen aan dit soort acties. In contracten staat vaak al vermeld dat spelers beschikbaar moeten zijn voor af en toe bij sociale activiteiten (in de wijk bv) zijn, dit mag er wat mij betreft ook bij.
Dat zei de trainer ook, maar die gaat er niet over.
 

JMD

Well-known member
Dat zei de trainer ook, maar die gaat er niet over.
Nee, die zei dat je hun mening moet respecteren... Als je die mening respecteert moet je ze niet uit de selectie zetten.
Het is of de mening respecteren en ze opnemen in de selectie, of hun mening niet respecteren en ze uit je selectie zetten.
 

gevegt

Well-known member
Nee, die zei dat je hun mening moet respecteren... Als je die mening respecteert moet je ze niet uit de selectie zetten.
Het is of de mening respecteren en ze opnemen in de selectie, of hun mening niet respecteren en ze uit je selectie zetten.
Zucht, nogmaals, mogen die spelers in een ander shirt spelen dan de rest?
 

Maasveld

Well-known member
Dat 'uit de selectie zetten' klinkt ook spannender dan het is geloof ik. Ze zitten gewoon niet bij de wedstrijdselectie omdat ze niet beschikbaar zijn en zullen daarom wellicht de laatste training ook apart van de groep afwerken.
 

gevegt

Well-known member
Dat 'uit de selectie zetten' klinkt ook spannender dan het is geloof ik. Ze zitten gewoon niet bij de wedstrijdselectie omdat ze niet beschikbaar zijn en zullen daarom wellicht de laatste training ook apart van de groep afwerken.
Dat is ook zo.
Ze doen gewoon een wedstrijd niet mee.
 
Bovenaan