Studio Voetbal

Fabian

Active member
Aankoopbeleid wordt ook aan getwijfeld nu... En terecht!

Ik vond het wat overdreven eerlijk gezegd wat Vissers uitsprak. Ik zag er ook een aantal spelers tussen staan die wel waren geslaagd. Het is altijd fifty fifty, ook in vroegere goede tijden.

We hebben met nul euro in de portemonnee ook de top drie gehaald drie seizoenen achter elkaar. Dat betekent niet dat het beleid meteen zo slecht is wanneer je een seizoen daar buiten valt, hoe erbarmelijk deze reeks ook is. Daarvoor wijs ik vooral naar Rutten die bewijst systematisch te falen de laatste maanden van het seizoen. Daar had Van Geel wel rekening mee kunnen houden. Daar zit ook het verschil met Koeman. Die kreeg de groep altijd weer scherp. Dat is een klasse die een trainer moet bezitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In ieder geval een ton en misschien wel twee ton salaris. Logisch dat hij zich liet ontslaan.
 

vakx2.0

Banned
Zou wel eens z'n laatste kunstje als trainer geweest kunnen zijn. Wie wil nu nog Rutten hebben? Van Vitesse, PSV tot Feyenoord... altijd een slecht competitieslot. En op de laatste speeldag, na een kleine wanprestatie, niet opstappen maar je laten ontslaan om nog twee ton op te strijken. Fred maakt geen beste beurt. Denk dat hij even 'uitgetraind' is...
 

inhethoekje

Active member
Ben je gek, die hoopt op 2 ton van Feyenoord en gaat daarna voor een vriendenprijs iets doen voor de Tukkers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Tukkerland is men gek op Rutten en daar komt vanzelf wel weer geld en anders gaat hij Schreuder voor de voeten lopen.
 

erka

Well-known member
Die Van Hooijdonk is zo treurig he. Niks toe te voegen aan die tafel.

Verder te veel goedpraten vond ik. Als je het hele seizoen wel top3 staat en je wint op een geweldige manier van Sevilla, dan zijn er geen excuses mogelijk. En er werden me toch een hoop op tafel gegooid.

Dat verheerlijken van Ziyech sloeg ook nergens op want die hebben we de helft van het seizoen niet gezien. Dat was ik wel met Co eens.

Voor de rest was het weer bevestiging waarom ik meestal niet kijk. Denk dat de schoonmaker nu nog bezig is het Barcelona-geil op te zuigen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Toch zijn de statistieken van Ziyech angstaanjagend. Twee goals meer gemaakt dan het Feyenoord middenveld bij elkaar en zes assists meer gegeven dan het Feyenoord middenveld bij elkaar. Dat bij een club in het rechterrijtje.
 
G

Gast

Guest
@max angstaanjagender is die verdediger Willems op plek twee .als ik een grote club trainde wilde ik hem graag kopen.
 

Jozsef

New member
Zes weken salaris: Een ton! Dan kom je toch uit op een bespottelijk jaarsalaris of ben ik nou zo gek?
De druk op van Geel neemt nu ook toe, die zal nu w?l met capabele spelers moeten komen.
 

vakx2.0

Banned
Willems blijft. Geen enkele reden om 'm te laten gaan. Niet omdat z'n contract zou aflopen, niet omdat er geld nodig is.

Poulsen is als back up aangetrokken... kan ook rechts achterin uit de voeten. Beetje breedte heb je wel nodig volgend jaar.
 

Fabian

Active member
Willems blijft. Geen enkele reden om 'm te laten gaan. Niet omdat z'n contract zou aflopen, niet omdat er geld nodig is.

Wat dacht je van de ambitie van Willems zelf? Als er een gerenommeerde club zich meldt en ze willen betalen wat PSV wil hebben, is hij gewoon weg.
 
Bovenaan