Studio Voetbal

Pascallovic

Well-known member
Van Marwijk die doet alsof het allemaal wel meevalt met Schreuder en alsof Alfred het slachtoffer is. Doe normaal zeg. Moeten we er 12 punten bijtellen omdat er 6 zijn afgetrokken en de laatste 2 wedstrijden ook de goede kant op hadden kunnen vallen gezien het spelbeeld. Alsof FC Twente dit seizoen geen wedstrijden heeft gewonnen tegen de verhouding in. Die zou je er dan weer van moeten afhalen. Ook hebben ze gewoon veel wedstrijden slecht gespeeld, is de Europa League waar nog wat geld in verdiend had kunnen worden dramatisch verlopen en met deze selectie hoor je ook voor het volgende seizoen Europa League te kunnen halen. Die rumoer bij FC Twente is er echt niet alleen vanwege 650.000 salaris voor schreuder, maar ook voor de prestaties op het veld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente presteert gewoon waardeloos. Met die materiaal hadden ze bij de eerste vijf moeten staan, maar ook zonder minpunten zouden ze niet bij de beste vijf eindigen.
 

Jozsef

New member
Studio Voetbal

De aanhoudende onrust en blessure's...... Ondanks dat toch met regelmaat goed spelen (oa Utrecht uit).
Ik vond eerlijk gezegd dat ze wel een punt hadden, ook wat betreft Jopie die doodleuk buiten schot blijft.
Ik zit hier zeker Schreuder niet te verdedigen maar ik vond 't gisteren wel veel te ver gaan. Zo massaal, zo op de man.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De supporters kijken over een heel seizoen er naar en dan is het gewoon erg slecht.
 

gevegt

Well-known member
Als Ajax slim is geven ze Raffie een huis op wielen naast het trainingsveld.
Op zeker dat hij dan komt.
 

gevegt

Well-known member
Wat een gelul weer over de FIFA.
Blatter heeft alles onder controle en het wordt een geweldig toernooi.

BTW, misschien moet de NOS niet zelf een statement maken door de rechten op te kopen maar niets uitzenden?
 

JMD

Well-known member
BTW, misschien moet de NOS niet zelf een statement maken door de rechten op te kopen maar niets uitzenden?
Dat mag volgens mij niet. Je verplicht je bij aankoop alle duels live uit te zenden (op de 8 duels na die tegelijk gespeeld worden in de laatste groepsronde), zo niet betaal je fikse boetes.
 

gevegt

Well-known member
Dat mag volgens mij niet. Je verplicht je bij aankoop alle duels live uit te zenden (op de 8 duels na die tegelijk gespeeld worden in de laatste groepsronde), zo niet betaal je fikse boetes.

Dan opteer ik een crowdfunding om die boete te betalen.
Jammer dat Mulder dit niet even aan de kaak stelde. Gemiste kans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Serrero moet van Jack zich gaan afsminken. Daar krijgt hij de handen ook niet voor op elkaar bij de beweging Zwarte Piet is racisme.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha Adriaanse. Van Geel (Martin voor Co) zal hij tot het einde verdedigen. Verder zou Feyenoord niet beter kunnen? Het is toch onacceptabel dat je twee punten uit vijf wedstrijden haalt. Zelfs uit vijf uitwedstrijden tegen de vijf hoogstgeplaatste clubs hoor je meer dan twee punten te halen.
 
Bovenaan