Strijd om Europees voetbal en de playoffs daarvoor, 2015-2016

Pascallovic

Well-known member
En Heracles gaat sowieso Europa in heb ik begrepen. Tenzij Utrecht zowel de wedstrijd als het hoger beroep wint.
Zou toch wel heel erg zijn als FC Utrecht wint en niet Europa in mag. Waar speel je die play-offs dan voor als de winnaar uiteindelijk toch niet mag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu zal FC Utrecht toch iets moeten gaan doen. Zal je straks zien dat ze ook nog gaan verlengen. Wel goed voor de regio dat Heracles de plaats van het failliete FC Twente inneemt. Hoeft de regio zich niet langer te schamen voor de Enschedese boevenbende.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor van Heracles! Krijgen we ook niet meer het gedoe rondom de Europese licentie van FC Utrecht.
 

Friesland

Well-known member
In 2012 was Heracles al dichtbij met een finaleplaats in de beker. Bedwongen opgelegd pandoer bij Heerenveen - Feyenoord zorgde ervoor dat Heracles Europees voetbal misliep.
Vier jaar later mag Heracles alsnog Europa in. Het is ze gegund!
 

Bonehead

Well-known member
Social media ontploft hier. Ik ben sprakeloos en dat ben ik anders nooit. Geweldig dit. Bonehead gaat een Europese uitwedstrijd bezoeken!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Social media ontploft hier. Ik ben sprakeloos en dat ben ik anders nooit. Geweldig dit. Bonehead gaat een Europese uitwedstrijd bezoeken!

Veel plezier. Zal nog druk worden bij Heracles nu zij straks de enige profclub in de regio zijn.
 
Bovenaan