Strijd om de hoogste eer

Shayman

New member
Klopt, ik heb dat het hele seizoen bijgehouden alleen op het nieuwe DVK niet meer gepubliceerd.

Zal er binnenkort eens iets over plaatsen. Korte conclusie is heel eenvoudig; zorg ervoor dat je een duel op vrijdagavond plant en Ajax en Feyenoord (en eventueel PSV) niet tegelijkertijd en laat de rest van de duels lekker plaatsvinden op het tijdstip dat de clubs zelf graag willen. Dan kan Fox alsnog altijd alles uitzenden maar hoeven supporters niet meer op maffe tijdstippen naar het stadion terwijl er een enkeling op tv wil kijken.

Dan is het simpel, PSV heeft voorkeur voor zaterdag en de andere 2 voor zondag. Zorg dat ze niet beiden om 14.30 beginnen en geregeld.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kijk meestal de 12.30 wedstrijd. ( nou ja dan staat de tv erop)

Voor de rest kijk ik alleen een wedstrijd die ik interessant vind en ik toevallig thuis ben. Dat is meestal nog niet 1 wedstrijd in het weekend.

Als Ajax speelt en ik ben thuis kijk ik meestal wel, maar ook daar blijf ik niet voor thuis.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het voetbal op FOX (of Sport1) wel vaak aanstaan, maar doe dan tegelijkertijd veel andere dingen. Op diezelfde manier kijk ik bv ook Roland Garros, Wimbledon of de Tour... Alleen PSV kijk ik echt.

Maar voor de finale van het amateurvoetbal gaat FOX echt niet aan... Dacht eerst dat er een grapje werd gemaakt toen er gezegd werd dat FOX dat zou uitzenden.

Ook vriendschappelijke wedstrijden (ook met PSV) zullen mij echt een zorg zijn...
 

de waan

Well-known member
Ja, en ondertussen mogen de eigen clubkanalen, die doorgaans een leuke samenvatting maken kennelijk niet filmen van Fox, dus als je de hoogtepunten even wilt terugkijken heb je pech gehad. Waardeloos dit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het niveau valt me niet tegen eigenlijk.

Mij ook niet. Redelijk tempo, vrij goed voetbal en een aantal heel aardige spelers.

Ik snap niet waarom Jesper Hoogendoorn nooit geslaagd is in het profvoetbal. Dat is toch een prima doelman?
 

de waan

Well-known member
Wat ik er van zie is Lienden ook duidelijk sterker. Ze lopen er af en toe aardig simpel doorheen.
 

Unregistere

Well-known member
Mij ook niet. Redelijk tempo, vrij goed voetbal en een aantal heel aardige spelers.

Ik snap niet waarom Jesper Hoogendoorn nooit geslaagd is in het profvoetbal. Dat is toch een prima doelman?

Mwah, Hogedoorn heeft toch geregeld slippertjes hoor. Net niet goed genoeg voor het betaalde voetbal in mijn ogen. Vorige week ook een fout gemaakt waar een goal uitkwam, hoewel hij overall een goed seizoen heeft gedraaid bij de Boys. Heeft het ook veel te druk met allerlei dingen buiten het voetbal, zoals zijn goedlopende bedrijf.

Het seizoen heeft voor Kozakken Boys wat te lang geduurd uiteindelijk, jammer. Was mooi geweest als ze landskampioen waren geworden, maar op basis van beide duels is het volgens mij wel verdiend dat Lienden het is geworden. Had ik niet verwacht op basis van de wedstrijd tegen Leonidas die ik van ze heb gezien, maar goed, dat was maar ??n duel.

Wel te hopen voor ze dat ze Loukili niet ook nog verliezen.
 

Lennard95

New member
Loting voor de wedstrijden is ook weer geweest, eerst mag de Zondag kampioen thuis spelen en daarna de Zaterdag kampioen (hopelijk is dit Katwijk)
 
Bovenaan