Speelronde 9

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd of Wormuth en Schreuder maandag nog een baan hebben.
Mwah, zelfs als Ajax verliest (waar ik niet in geloof, maar goed, PSV verloor ook bij Cambuur) dan gaat Schreuder echt nog niet weg...

Ik ben overigens meer benieuwd hoe groot onze standaard nederlaag in Heerenveen gaat uitvallen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
2-3 voor rkc, 9e thuisnederlaag in 2022… over twee weken mag psv daarnaartoe, kunnen we daar ook weer een team in het zadel zetten…
Wel bijzonder dat PSV achtereenvolgens naar Cambuur, Heerenveen en Groningen mag. Emmen daarna?
 

stc

Well-known member
Ik vrees dat Feyenoord het niet gaat redden tegen FC Twente. De vorm lijkt bij veel spelers te ontbreken, het druk zetten gaat nog niet echt goed als team en met een gigantisch lage zorgvuldigheid qua passing ben je vrij kansloos.
Feyenoord gaat gewoon winnen daar op zuid van FC Twente. Maak je geen zorgen.
 

stc

Well-known member
Wel bijzonder dat PSV achtereenvolgens naar Cambuur, Heerenveen en Groningen mag. Emmen daarna?
Nee, Emmen uit is pas op 24 januari voor PSV. Tussen Heerenveen en Groningen spelen ze nog thuis tegen FC Utrecht.
 

erka

Well-known member
Groningen gewoon dikke degradatiekandidaat. Niks om je aan vast te houden.
 

Abubakari

Well-known member
Wel bijzonder dat PSV achtereenvolgens naar Cambuur, Heerenveen en Groningen mag. Emmen daarna?
Ajax speelde de eerste drie thuiswedstrijden tegen Groningen, Cambuur en Heerenveen.

Hoe slechter het gaat met Groningen hoe meer Wormuth Duits gaat praten. Die gaat het seizoen no way afmaken bij Groningen, één en al onrust en gedoe. Houdt ie zich zelf stil, gooit zijn zaakwaarnemer olie op het vuur.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Reinoud

Well-known member
RKC gaat zich weer vrij eenvoudig handhaven. Heel veel mazzel gehad in hun eerste jaar, maar daarna blijven ze uitstekend presteren. Van Mosselveld doet daar, voor zover je dat van een afstand kan beoordelen, uitstekend werk. Met Oosting ook voor een leuke en niet voor de hand liggende keuze gegaan.
 

Miramar

Well-known member
Ik vrees dat Feyenoord het niet gaat redden tegen FC Twente. De vorm lijkt bij veel spelers te ontbreken, het druk zetten gaat nog niet echt goed als team en met een gigantisch lage zorgvuldigheid qua passing ben je vrij kansloos.
Dramaqueen, Feyenoord wint met speels gemak. 4-1
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
RKC gaat zich weer vrij eenvoudig handhaven. Heel veel mazzel gehad in hun eerste jaar, maar daarna blijven ze uitstekend presteren. Van Mosselveld doet daar, voor zover je dat van een afstand kan beoordelen, uitstekend werk. Met Oosting ook voor een leuke en niet voor de hand liggende keuze gegaan.
Absoluut! En ook ontzettend goed scoutingswerk door onbekende spelers aan te trekken en ze duidelijk beter te maken. Nu hebben ze ook weer met Biereth, Lobete, Adewoye een aantal interessante spelers. Mag dan niet zoveel hebben met de club, maar respect voor hoe die club geleid wordt.
 

Jef400

Well-known member
Wat dat betreft hebben RKC en AZ wel heel veel met elkaar gemeen momenteel. Goed geleide clubs, met leuke verrassingen op een niveau wat met hun achterland eigenlijk helemaal niet mogelijk zou zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat ze voor mij vooral slim doen is spelers halen met Eredivisie ervaring, die voor het rechterrijtje bovengemiddeld inzicht en techniek hebben. Ze maken hun foutjes, maar boven alles zijn spelers als Bel Hassani, van den Buijs, Anita, Kramer en Clement gewoon hele nuttige spelers. Gooi er wat talent omheen en je hebt een ploeg wat punten kan sprokkelen. Het is namelijk ook niet dat het spelers zijn die over the hill zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Schreuder houdt dus gewoon vast aan dezelfde namen, maar zet Blind/Bassey en Tadic/Bergwijn/Berghuis op een andere plek. Alsof het probleem hem dinsdag in wat positiewisselingen zat...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schreuder houdt dus gewoon vast aan dezelfde namen, maar zet Blind/Bassey en Tadic/Bergwijn/Berghuis op een andere plek. Alsof het probleem hem dinsdag in wat positiewisselingen zat...

Nou ja, de straks winnende trainer heeft natuurlijk gelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij zal inderdaad wel winnen vandaag. Volgens mij krijgt Volendam er iedere wedstrijd minimaal 3 tegen, dus dan zullen er nu ook wel weer een paar binnenvliegen.
 
Bovenaan