Nee, daarom was het ook pas de 1ste nederlaag.Ligt Amsterdam ook in Friesland dan?
Onzin. Alsof ze een trainer hebben met een Feyenoord verleden.Willem II dat zonder enig idee aan zo'n klus begint.
Geen één weet de ander aan te spelen. Alles in de voeten van een PSV speler...Onzin. Alsof ze een trainer hebben met een Feyenoord verleden.
Het is niet onze eerste nederlaag van het seizoen.Ligt Amsterdam ook in Friesland dan?
Dat is niet te wijten aan Willem II, wij zijn gewoon beter en HEERSEN!!!Geen één weet de ander aan te spelen. Alles in de voeten van een PSV speler...
Neem nog een pond Prozac.PSV gaat 2de helft door de ondergrens zakken en Willem II in het zadel helpen. Overigens redelijke eerste helft van PSV.
Er staat de eerste nederlaag in Heerenveen.Het is niet onze eerste nederlaag van het seizoen.
Zeker een sympathieke ploeg. Je hebt Martin van Geel daar zitten en ook Adrie Koster. Dat vind ik een nette man. Dus ja, ik ben lichtjes voor Willem II vanavond.Hoe zit dat bij jou? Ik vind Willem II wel een sympathieke ploeg die ik vanavond de punten wel gun. Hoe denk jij daarover?
Hater!Zeker een sympathieke ploeg. Je hebt Martin van Geel daar zitten en ook Adrie Koster. Dat vind ik een nette man. Dus ja, ik ben lichtjes voor Willem II vanavond.
Zoals het er staat heb je inderdaad gelijk, niet de eerste nederlaag in Friesland, maar in Friesland de eerste nederlaag, nuance verschil, dan heb je gelijk.
Heb je nog meer gezopen dan al die Tilburgers?Na rust 4x scoren tegen PSV, moet kunnen, hup Willem II.