Speelronde 8

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Vrijdag 6 november:
20:00 Fortuna Sittard - PEC Zwolle

Zaterdag 7 november:
16:30 ADO Den Haag - FC Twente
18:45 VVV - Heracles Almelo
21:00 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam

Zondag 8 november:
12:15 FC Utrecht - Ajax
14:30 Feyenoord - FC Groningen
14:30 Vitesse - FC Emmen
16:45 SC Heerenveen - AZ
20:00 PSV - Willem II
 

JMD

Well-known member
Thomas bij PSV geblesseerd. Momenteel 13 afwezigen bij de Eindhovenaren...
 

Abubakari

Well-known member
Buijs geeft Strand Larsen rust, hakt er natuurlijk ook wel in, met dat dubbele programma van FC Groningen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Buijs geeft Strand Larsen rust, hakt er natuurlijk ook wel in, met dat dubbele programma van FC Groningen.

Die komt uit een competitie waar ze al veel eerder waren begonnen en doorgingen in de zomer (vanaf 28 juni) Dat icm de interlands voor Jong Noorwegen plus reizen, vind ik legitieme redenen. Beter inlezen De Vries!
 

Abubakari

Well-known member
Als teletekst adept hou ik me uiteraard bij Teletekst, maar zag het net op OOG, onze en mijn lokale stadszender.

Volgens trainer Danny Buijs was deze vakantie van Larsen al gepland. De spits was al in de Noorse competitie actief en speelt sinds half juni onafgebroken. Hij krijgt nu tien of elf dagen volledige rust zodat hij de rest van het seizoen ook fit is.

Maar dan nog, dan laat je hem tegen Feyenoord toch nog mee doen en geef je hem in de interland periode vakantie. Maar die Feyenoord fan van een Buijs is natuurlijk bang dat Feyenoord dan niet wint.
 

Abubakari

Well-known member
Zelf hele topics volposten met dit soort gein als Ajax Europees speelt, maar als iemand anders dat 1x doet lange tenen? 😀
 

stc

Well-known member
Thomas bij PSV geblesseerd. Momenteel 13 afwezigen bij de Eindhovenaren...

Ik verwacht dat er zaterdag/zondag nog meer spelers afvallen.

Ben wel benieuwd wie er nu rechtsachter gaat spelen, als het door gaat.
 
Bovenaan