Speelronde 8

De Groene Scout

Well-known member
De stand is weer gelijk getrokken en dus kunnen we beginnen aan speelronde 8.
Dit zijn de wedstrijden:

Vrijdag 27 september:
20:00 FC Emmen - ADO Den Haag

Zaterdag 28 september:
18:30 AZ - Heracles Almelo
18:30 PEC Zwolle - PSV
20:45 Ajax - FC Groningen
20:45 Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam

Zondag 29 september:
12:15 Feyenoord - FC Twente
14:30 FC Utrecht - Willem II
14:30 RKC Waalwijk - Vitesse
16:45 VVV - SC Heerenveen

Abubakari

Well-known member
Mede namens mijn vriend gevegt:HUP PEC!

En namens mezelf: Hup AJAX!
En HUP HEERENVEEN.
En vooruit, hup Twente!

Batigoal

Well-known member
Zullen we de VAR maar gewoon afschaffen? Met twee overduidelijke rode kaarten niet gegeven in 2 dagen is het wel mooi geweest zo.

JMD

Well-known member
Niet mee eens. De VAR heeft er ook al naar gekeken, dus is de second opinion er geweest. Dat die fout is, is in dit geval overduidelijk, maar hoe lang wil je doorgaan? Want stel dat je de third opinion hebt en die is ook niet goed, wat dan?
De fout zit gewoon bij die VAR.

Vergelijk het met het nakijken van een examen, als de docent en de 2e corrector iets beslissen is daarna niks meer mogelijk, hoe fout de docenten ook zaten.

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Drie heel belangrijke punten. Het eerst kwartier was heel goed en gaf je VVV het idee dat er niets te halen viel.
Daarna werd het slordiger en slordiger en onder aanvoering van de 8 puntjes lieten we een erbarmelijk slecht VVV toch weer wat in de wedstrijd komen.

Uiteindelijk is 0-3 een prima score. Je geeft bijzonder weinig weg. Defensie stond prima en ook Hahn keepte goed.

Op het middenveld vond ik Faik en Kongolo heel slecht. Grossierden in balverlies en deden niets met alle ruimte. Voorin scoort Odgaard gelukkig, maar ik blijf vinden dat ie bijna alles fout doet.
Ejuke was beslissend en Van Bergen niet groots.

JJ viel vandaag op door gekke wissels.

Ik schrok trouwens wel van VVV. Wat zijn die vreselijk slecht. Als Heerenveen een beetje normaal door bleef spelen, win je hier met dubbele cijfers.

Voorgaande duels goed voetbal zonder beloning en nu matig spel, maar toch drie punten. En ook dat is weleens lekker.

Maasveld

Well-known member
De minst slechte heeft gewonnen. Ik denk dat dit 1 van de slechtste Eredivisiewedstrijden was die ik ooit heb gezien.

Bovenaan