Duplan met rood van het veld (2x geel)
Klopt, had je post te snel gelezen.Jep, dat vermeld ik ook in de post die je citeert.
Zit je in het stadion? Gebeurde het vlak voor je?
Op TV was het op het randje wel/niet erover, maar dat was een beeld vanaf de andere kant en dus lastig te zien.
Ik sta 2 meter van die zijlijn, had wel een heel sterk vermoeden dat die bal uit was. Als ie in was, dan was het vanwege de bolling van de bal.
Rosario (nog een jeugdspeler) ook ingevallen.
Dat zeg ik.Als dat zo is, is de bal dus gewoon in.
Dat zeg ik.
Als Zoet bij PSV weggaat (komende zomer n.a.w.) moet je proberen Unnerstall te halen. Wat een geweldenaar.
Sinds wanneer is een 20-jarige een jeugdspeler?
Daarom. Kan het dan met Room gaan uitvechten.Gratis op te pikken.
Eens. Dit VVV hoeft niet in problemen te komen dit seizoen. Er zijn een hoop ploegen (Sparta, Roda, Willem II,...) veel minder dan VVV.Zonde, Promes verpest het. Ik kwam bij de 0-1 pas binnen, maar daarna was VVV absoluut niet de mindere. Met 11 tegen 11 had ik het nog wel eens willen zien, maar nu was het na de 2-3 gewoon klaar.
Ik dacht dat alleen Ajacieden dat over spelers zeggen die ze op 19-jarige leeftijd kopen.Uit eigen jeugd bedoel ik...
1 jaartje op je 19e bij PSV ballen en je bent eigen jeugd?Uit eigen jeugd bedoel ik...
Ik dacht dat alleen Ajacieden dat over spelers zeggen die ze op 19-jarige leeftijd kopen.
1 jaartje op je 19e bij PSV ballen en je bent eigen jeugd?